🔹اکثر منابع معتبر خبری از قبیل بلومبرگ،  طراحی ارز دیجیتال ملی را به عنوان راهکاری برای مقابله و دورزدن تحریم های آمریکا بر علیه ایران می دانند.

🔸تاریخ اعلام نظر کمیسیون بورس آمریکا بین ۱۰ تا ۱۶ اوت پیش رو (یعنی ۱۹ تا ۲۵ مرداد) تعیین شده است.

🔹آدنا فرایدمن (Adena Freidman)، مدیرعامل نزدک که پیشتر در مورد نیاز به لزوم وجود قوانین در حوزه ارزهای دیجیتال صحبت کرده‌است از مدافعان وضع قوانین جدید در این حوزه محسوب می‌شود. شرکت نزدک هم‌اکنون با چند صرافی مختلف در چندین حوزه همکاری دارد.

🔸دبیر شورای عالی فضای مجازی درخصوص اینکه کدام ارز رمزپایه مجاز می‌شود، گفت: کارگروهی در کمیسیون اجتماعی مجلس در حال بررسی این موضوع برای راه‌اندازی صرافی پول‌های مجازی، ماینینگ ارزهای دیجیتال و اینکه چه پول‌هایی مجاز خواهند شد، کار می‌کند و تصمیم گیری خواهد کرد. همچنین برای مبادلات اقتصادی بین کشورهای دوست نیز برنامه ایجاد ارز ملی مشترک در دستور کار است.

🔹موسسه تحقیقاتی IDC هم بررسی‌هایی انجام داده است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری جهانی در فناوری بلاک چین به سرعت در حال افزایش است. بر اساس این بررسی‌ها، انتظار می‌رود میزان سرمایه‌گذاری جهانی در راهکارهای بلاک چین تا سال ۲۰۲۲ به ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برسد.

🔸برخی مطالعات نشان می‌دهد که یک چهارم مردم آمریکا جذب موضوع ارزهای رمزپایه شده اند اما تنها 2% آنها بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند.

🔹اقتصاد آنلاین دلیل افزایش شدید نرخ دلار در چند روز اخیر را دو صراف قدرتمند میداند. این در حالی است که از دلار 10 تومانی در سال 1357 تا دلار 10,000 تومانی در سال 1397 ،هزار برابر افزایش قیمت وجود دارد.

🔸 در روزهای پیش رو دو رویداد برگزار می‌گردد. رویداد هفته استارتاپ‌ها مورخ ۱۲ الی ۱۶ مردادماه و رویداد تهران بلاک چین ۱۷ الی ۱۹ مردادماه برگزار خواهد شد!

🔹طی روز گذشته ، بیت کوین در حدود ۷۰دلار اصلاح قیمت داشته است ولی ارزش ریالی آن بالغ بر بیش از  ۶میلیون تومان بوده است.

🔸 مطابق با جدول زمان بندی شده قرار است در 8 آگوست شبکه اجتماعی بزرگ چین Tianya که بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر دارد، اکوسیستم خود را بر روی بلاکچین منتقل کند و توکن خود به اسم TYT را ارائه دهد.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال