آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

آموزش ساخت کیف پول ترون ولت (tronwallet)

ارز دیجیتال رسمی شبکه ترون TRONIX یا TRX است که در سال 2018 میلادی تاسیس شده و اکنون یکی از 20 ارز دیجیتال برتر جهان از نظر حجم بازار میباشد. کیف پول ترون توسط شرکت ترون توسعه یافته است و کیف انحصاری این ارز دیجیتال میباشد. توصیه شرکت TRON برای نگهداری کوین های TRX کیف پول موبایلی ترون است.

 برای این کیف پول نسخه های اندرویدی و iOS وجود دارد که به اختصار هر کدام را بررسی می‌کنیم: 

نسخه iOS کیف پول ترون

 در صورتی که سیستم عامل گوشی شما iOS میباشد و دنیال یک کیف پول خوب برای نگهداری کوین های ارز ترون میباشید؛ کیف پول ترون بهترین انتخاب است. این نسخه توانایی ذخیره توکن ها و ترون های شما روی شبکه ترون را دارا میباشد. همچنین کلیدهای خصوصی شما در موبایلتان ذخیره میشود لذا امنیت بالایی دارد. نحوه استفاده از این کیف پول بسیار راحت است. این کیف پول به صورتی طراحی شده است که شما در هنگام سرچ و استفاده از آن با مشکلی مواجه نمیشوید.

 نسخه اندروید کیف پول ترون

 تیم ترون برای گوشی های اندروید نیز همین کیف پول را پیشنهاد میکند. مانند سیستم iOS در کیف پول اندرویدی ترون نیز، رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و شما میتوانید کوین های ترونیکس خود را به آسانی مدیریت کنید. اطلهات خصوصی شما به صورت پسوردهای رمزنگاری شده میباشد و برای بازیابی کیف پول شما باید 24 کلمه را انتخاب کنید. در صورتی که گوشی شما گم شود، امکان بازیابی کیف پول فراهم است. کیف پول ترون در دو نسخه به صورت رایگان قابل دانلود است

پس از دانلود و نصب بر روی گوشی بر روی گزینه CREATE WALLET کلیک کنید 

و سپس یک پین کد 6 رقمی وارد کنید و در صفحه بعدی تکرار آن را وارد کنید.این پین کد را به خاطر بسپارید تا برای ورود به کیف پول از آن استفاده کنید.

در صفحه بعدی 12 کلمه بازیابی را در جایی یادداشت کنید یا از آن اسکرین شات بگیرید و یا کپی و در جایی از گوشی خود ذخیره کنید.

در صفحه بعدی از شما خواسته میشود تا به ترتیب خواسته شده 12 کلمه را وارد کنید و سپس بر روی گزینه OK کلیک کنید تا وارد کیف پول خود شوید.

برای مشاهده ادرس کیف پول خود بر روی گزینه RECEIVE کلیک کنید و برای ارسال از گزینه SEND اسنفاده کنید.

 

عضو کانال تلگرام ما شوید
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

آموزش ساخت کیف پول tronwallet

آموزش ساخت کیف پول ترون ولت

کیف پول ترون ولت

۹۹/۰۴/۱۱

نظرات (۱)

محسن دوست محمدی
نصب کیف پول به زبان فارسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی