آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

آموزش ساخت کیف پول ترون لینک نسخه موبایل و کامپیوتر (tronlink)

ارز دیجیتال رسمی شبکه ترون TRONIX یا TRX است که در سال 2018 میلادی تاسیس شده و اکنون یکی از 20 ارز دیجیتال برتر جهان از نظر حجم بازار میباشد. کیف پول ترون توسط شرکت ترون توسعه یافته است و کیف انحصاری این ارز دیجیتال میباشد. توصیه شرکت TRON برای نگهداری کوین های TRX کیف پول موبایلی ترون است.

 برای این کیف پول نسخه های اندرویدی و iOS وجود دارد که به اختصار هر کدام را بررسی می‌کنیم: 

معرفی نسخه های کیف پول ترون لینک

نسخه iOS کیف پول ترون لینک

 در صورتی که سیستم عامل گوشی شما iOS میباشد و دنیال یک کیف پول خوب برای نگهداری کوین های ارز ترون میباشید؛ کیف پول ترون بهترین انتخاب است. این نسخه توانایی ذخیره توکن ها و ترون های شما روی شبکه ترون را دارا میباشد. همچنین کلیدهای خصوصی شما در موبایلتان ذخیره میشود لذا امنیت بالایی دارد. نحوه استفاده از این کیف پول بسیار راحت است. این کیف پول به صورتی طراحی شده است که شما در هنگام سرچ و استفاده از آن با مشکلی مواجه نمیشوید.

 نسخه اندروید کیف پول ترون لینک

 تیم ترون برای گوشی های اندروید نیز همین کیف پول را پیشنهاد میکند. مانند سیستم iOS در کیف پول اندرویدی ترون نیز، رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و شما میتوانید کوین های ترونیکس خود را به آسانی مدیریت کنید. اطلهات خصوصی شما به صورت پسوردهای رمزنگاری شده میباشد و برای بازیابی کیف پول شما باید 24 کلمه را انتخاب کنید. در صورتی که گوشی شما گم شود، امکان بازیابی کیف پول فراهم است. کیف پول ترون در دو نسخه به صورت رایگان قابل دانلود است

 نسخه کامپیوتر و لب تاپ کیف پول ترون لینک

 در صورتی که میخواهید کیف پول ترون را روی افزونه ی مرورگر کروم خود داشته باشید کافیست افزونه را دانلود و نصب کنید.

آموزش دانلود و نصب و استفاده نسخه اندروید کیف پول ترون لینک

این آموزش برای نسخه اندروید این برنامه ارائه شده است، اما تفاوتی بین نسخه Ios و اندرویدی آن وجود ندارد.

ابتدا برای دانلود نرم افزار وارد سایت ترون زیر شوید و کیف پول ترون نسخه اندروید یا ios را دانلود کنید.

https://www.tronlink.org

برای ایجاد کیف پول جدید «Create Account» و برای بازیابی کیف پول باید روی «Import Account» کلیک کنید.

در صفحه بعد قوانین و شرایط ذکر شده است و باید مطالعه کنید. از مهمترین مواردی که در این بخش به آن اشاره شده، عدم امکان بازیابی کیف پول در صورت فراموش کردن رمز عبور، کلید خصوصی(Private Key) . یا عبارت یادآور(Seed) است.

نام گذاری کیف پول

در این مرحله برای کیف پول خود یک نام انتخاب کنید.

پس از آن باید یک گذرواژه انتخاب کنید، تا جایی که ممکن است گذرواژه ای را انتخاب کنید، شامل موادری باشد که در تصویر پایین ذکر شده باشد. و همچنین باید دقت داشته باشید که TronLink این گذرواژه را ذخیره نمی کند، پس در حفظ و نگهداری آن بسیار دقت کنید.

در مرحله بعد، باید رمز عبوری که انتخاب کرده بودید را دوباره وارد کرده و Carry Out را فشار دهید.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که گذرواژه شما برای رمز نگاری کردن کلید خصوصی شما، انتقال ترون و استفاده از قراردادهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مرحله نرم افرار به ما می گوید که از یادآور(Mnemonic) نسخه پشتیبان تهیه کنید. و در جایی امن قرار دهید، به این خاطر که یادآور در TronLink کلید خصوصی ما می باشد و اگر کسی غیر از شما به آن دسترسی پیدا کند می تواند کیف پول شما را خالی کند.

در مرحله بعد به ما 12 عبارت یاد آور نمایش می دهد که باید آن ها را یادداشت کنید.

ما از شما می خواهیم که اسکرین شات نگیرید به این خاطر که که اگر کسی به تلفن همراه شما نفوذ کند می تواند به کلید خصوصی شما دسترسی پیدا کند، برای همین حتما این عبارات را یادداشت کنید.

حال باید عبارت مربوطه متناسب با شماره ای که گفته می شود انتخاب کنید و روی Carry Out کلیک کنید، البته دوبار از شما این پرسش انجام می شود.

ورود به کیف پول

در مرحله بعد شما وارد کیف پول خود خواهید شد.

در اینجا به برسی گزینه هایی که در کیف پول تعبیه شده خواهیم پرداخت و هر کدام را جداگانه به شما دوستان آموزش می دهیم.

در صفحه ی پیش رو، در تب Assets (دارایی ها) واقع در پایین صفحه، می توانید گزینه های دریافت(Receive)، ارسال(Send)، فریز کردن/از فریز درآوردن(Freeze/Unfreeze)، رای(Vote) و افزودن دارایی(Add Assets) را مشاهده کنید.

اگر روی گزینه ی دریافت کلیک کنید، با تصویر زیر مواجه خواهید شد. در اینجا آدرس و QR کد مربوط به کیف پولتان را مشاهده می کنید، شما می توانید این آدرس را کپی کرده و برای فرستنده ارسال کنید.

همچنین اگر قصد ارسال ترون خود را دارید، روی گزینه Send (ارسال) بزنید، که با صفحه پایین مواجه می شوید، سپس آدرس(Public Key)گیرنده، نوع توکن مورد نظر و میزان توکن ارسالی را نوشته و سپس روی گزینه Send کلیک کنید.

پس از آن هنگامی که روی آیکن فریز و از فریز در آوردن کلیک کنید، به صفحه مربوطه زیر مواجه می شوید.

در تب Freeze می توانید به هر میزانی که تمایل دارید ترون فریز کنید. در عوض به جای آن به انتخاب خودتان انرژی یا پهنای باند دریافت کنید. در کادر پایین هم مقدار منبعی که به شما اختصاص پیدا میکند نمایش داده می شود. همچنین در کادر پایین می توانید آدرس کیف پولتان را مشاهده نمایید. تب Unfreeze نیز برای از حالت در آوردن توکن های فریز شده می باشد.

همچنین با کلیلک بر روی گزینه ی Add Asset نیز می توانید توکن هایی با استاندارد های مختلفی از قبیل TRC-10 و TRC-20 اضافه کنید. و همچنین اگر وارد تب Market شوید می توانید آخرین قیمت و تغییرات جف ارزهای بر بستر ترون را پیگیری کنید.

در اینجا اگر روی آیکون کیف پول، در بالای صفجه کلیک کنید؛

هنگامی که روی آیکون کیف پول کلیک کنید، با صفحه زیر روبه خواهید شد.

حال می توانید کیف پول ایجاد(Create) و یا وارد(Import) کنید.

اگر روی تب Discover(کشف کردن، یافتن) کلیک کنید، صفحه ای به نام DAPP ایجاد می شود، در این صفحه می توانید به برنامه های غیرمتمرکز ترون دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که روی تب پروفایل یا همان Me کلیک کنید، می توانید به گزینه های تاریخچه تراکنش ها، پشتیبانی، اعلامیه ها، لینک های گروه های موجود در تلگرام، وی چت و تویتر و همچنین تنظیمات و نسخه برنامه را مشاهده کنید.

تنظیمات

اگر در تب Me رو Settings کلیک کنید با صفحه زیر روبرو می شوید که در این جا با مواردی همچون زبان(Language)، واحد پول(Currency)، تنظیمات نود شبکه(Node Setting)، اطلاعات توسعه دهنده(Developer Options)، ابزارهای تبدیل(Conversion Tools) و هم چنین مرورگر DAPP را مشاهده می کنید.

و با مراجعه به Node Setting شما امان تغییر آی پی و پورت فول نود و سالیدیتی (Solidity) را خواهید داشتو می توانید به نودی که می خواهید متصل شوید.

با کلیک روی اسم کیف پولی که خود ساختید در تب Asset تصویر زیر برای شما ایجاد می شود. این صفحه که اسم آن My Wallet می باشد شامل مواردی همچون آدرس کیف پول،امضای چندگانه، معامله که باید امضا شود، نام کیف پول، رمز کیف پول، پشتیبان گرفتن از عبارت بازیابی، پشتیبانی گرفتن از Keystore، پشتیبانی گرفتن از کلید خصوصی می باشدو همچنین شما می توانید با استفاده از آخرین گزینه ی موجود در صفحه کیف پول، کیف پول خود را حذف کنید.

 

آموزش دانلود و نصب و استفاده نسخه کامپیوتر کیف پول ترون لینک

ابتدا برای دانلود نرم افزار وارد سایت ترون زیر شوید و افزونه کیف پول ترون را برای مرورگر کروم دانلود کنید.

https://www.tronlink.org

سپس روی دکمه add to chrome کلیک کنید.

و بعد روی دکمه Add extension کلیک کنید. سپس TronLink با موفقیت اضافه می شود.

پسوردی را که می توانید به خاطر بسپارید وارد کنید و در قسمت بعدی آن را تکرار کنید.

برای ایجاد یک کیف پول جدید Tronlink روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

یک نام کاربری وارد کنید

در صفحه بعد به 12 کلمه بکاپ گیری اکانت خود دسترسی خواهید داشت. لطفاً آنها را با دقت یادداشت کنید و آن را ایمن نگه دارید.

در مرحله بعدی ، لطفا عبارات را با ترتیب صحیح وارد کنید.

بعد از این قادر به استفاده از TronLink Chrome خواهید بود.

بازیابی کیف پول

در این صفحه ما سه نوع انتخاب روش برای بازیابی کیف پول خود مشاهده می کنیم. که به ترتیب:

Mnemonic Phrase = در اینجا ما می توانیم کلمات یادآور که به ما 12 کلمه یاد آور داده بود را وارد کنیم و به کیف پول خود دسترسی پیدا کنیم.

Private Key = در اینجا می توانیم کلید خصوصیمان را کپی کرده و در اینجا بزنیم و کیف پولمان را بازیابی کنیم.

Import Keystore Files = و همچنین می توانیم فایل Keystore مان را در اینجا قرار دهیم و کیف پولمان را بازیابی کنیم.

حال ما در این جا وارد کیف پولمان شده ایم. در این صفحه می توانیم دریافت و ارسال ترون را انجام دهیم. همچنین پهنای باند و همچنین انرژی ای که می توانید با فریز کردن ترون هایتان بدست آورید هم مشاهده می کنید.

حال می خواهیم تمام سربرگ بالا را برای شما شرح بدهیم.

اگر روی گزینه‌ی تنظیمات کلیک کنید که با شماره 1 مشخص کردیم، تعویض نود به شبکه‌ی اصلی و آزمایشی، اضافه کردن نود شامل فیلدهای نام نود، آدرس نود کامل، آدرس نود سالیدیتی (Solidity) و سرور، انتخاب ارز رایج، زبان، قفل شدن خودکار و خارج شدن را ماهده خواهید کرد.

هنگامی که روی شماره 2 Refresh کلیک کنید حساب کیف پولتان مجدد بارگذاری می‌شود.

هنگامی که روی شماره 3 Lock کلیک کنید، اگر از حساب خود خارج ‌شوید، برای ورود مجدد، باید دوباره رمز عبور خود را وارد کنید.

هنگامی که روی شماره 4 Dapp کلیک کنید به صفحه‌ی صرافی غیرمتمرکز ترون هدایت می‌شوید و می‌توانید به معامله‌ بپردازید.

هنگامی که روی شماره 5 Connect To Hardware Wallet کلیک کنید از شما می خواهد که کیف پول سخت افزاریتان را متصل کنید.

هنگامی که روی شماره 6 Exchange کلیک کنید به سایت Poloniex.Org هدایت می شوید که صرافی اصلی ترون می باشد.

هنگامی که روی شماره 7 Website به صفحه‌ی لینک‌های دانلود کیف پول برای ای او اس، اندروید و افزونه‌ی کروم هدایت می‌شوید.

اگر روی گزینه‌ی سه خطی ای که در نصویر مشخص کردیم کلیک کنید، گزینه‌های پیش روی شما به ترتیب مدیریت دارایی، فریز کردن و از فریز در آوردن، رأی‌دهی،چند امضایی،تغییر نام اکانت، بدست آوردن اطلاعات حساب شخصی شما، جزییات حساب و حذف حساب خواهند بود.

منبع : ویرگول

عضو کانال تلگرام ما شوید
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

 

آموزش ساخت کیف پول tron

آموزش ساخت کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون ولت

۹۹/۰۴/۱۴

نظرات (۲۰)

سلام دوستان من ترون لینک پرو را روی گوشی نصب کردم ولی با وای فا و همچنین اینترنت گوشی که وارد میشوم صفحه ترون  باز می شود اما اطلاعات پرداخت ویا برداشت من باز نمی شود الان یک هفته است  در صورتی که همه سایتها باز می شوند واینکه فیلتر شکن ها را هم از رپی گوشی حذف کردم لطفا راهنمایی کنید 

سلام

افزونه گوگل کروم رو نصب کنیم نمیتونیم ترون رایگان بگیریم؟ منظورم اون 600یا 900 یا 300 تاست

بعد از نصب پایین گزینهme بعد firend invation 

بالای صفحه سمت راست گزینه زرد claim revard

کد معرف رو بزنید ۳۰۰ امنیاز ترون بگیرید به حروف بزرگ و کوچک حساسه

oJ8U 

او کوچک جی بزرگ هشت و یو بزرگ 

در پناه حق

سلام
کد من رو هم لطفا استفاده کنید
oXmh یا oXvg

سلام
***دوستان خیلی سوال کردن درمورد اخذ ترون رایگان***
برای دریافت 600 ترون رایگان حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان
و زیر مجموعه قوی از روش زیر استفاده کنید
برنامه رو نصب کنید توی قسمت پایین صفحه روی me بزنید
بعد از منو گزینه friend invitation رو بزنید
سپس قسمت بالا صفحه گزینه زرد رنگ Claim rewards رو بزنید
و تو کادر وسط صفحه کد mFz4 وارد کنید
به بزرگ و کوچک بودن کلمات دقت کنید
پرسود باشید.

noBV

 

سلام دوستان گرامی
اگه کیف پول Tron link pro نصب کردین به صورت رایگان ۳۰۰ توکن ترون رایگان هدیه میده برای اینکار پس از نصب به ترتیب مراحل زیر را انجام بدین :
۱.در سمت راست پایین صفحه My کلیک کنید
۲.صفحه Friend Invitation رو باز کنید
۳. گوشه بالا سمت راست Claim Reward را کلیک کنید
۴.در صفحه‌ای که مشاهده میکنید کد  noBV  رو وارد کنید .
به همین راحتی شما ۳۰۰ توکن ترون هدیه دریافت میکنید

 

 

 

✅نحوه گرفتن پاداش کیف پول ترون لینک 
1️⃣بعد از نصب، از قسمت my گزینه friend invitation رو بزنید. 
 2️⃣بالا سمت چپ Old version رو انتخاب کنید.
3️⃣گزینه claim rewards رو بزنید.
4️⃣کد معرف fPvAبزنید که به هر دو نفر جایزه رو بده.
🔴❌🔴به حروف کوچک و بزرگ کد معرف دقت کنید...

برای دریافت 300 ترون رایگان حدود نهصد هزار تومان و زیر مجموعه قوی از روش زیر استفاده کنید برنامه رو نصب کنید توی قسمت پایین صفحه روی me بزنید بعد از منو گزینه friend invitation رو بزنید سپس قسمت بالا صفحه گزینه زرد رنگ Claim rewards رو بزنید و تو کادر وسط صفحه کد 8e3V وارد کنید موفق باشید عدد 8 e کوچک عدد3 V وی بزرگ

سلام دوستان گرامی
اگه کیف پول Tron link pro نصب کردین به صورت رایگان 900 توکن ترون رایگان هدیه میده چرا 900تا برای اینکه بالای هزار زیرمجموعه دارم و همونطور که برنامه بهم 3برابر پاداش میده به شما هم 3برابر پاداش میده برای اینکار پس از نصب به ترتیب مراحل زیر را انجام بدین :
۱.در سمت راست پایین صفحه My کلیک کنید
۲.صفحه Friend Invitation رو باز کنید
۳. گوشه بالا سمت راست Claim Reward را کلیک کنید
۴.در صفحه‌ای که مشاهده میکنید کد 2ubu  رو وارد کنید .
به همین راحتی شما 900 توکن ترون هدیه دریافت میکنید

 

سلام دوستان  این مراحل رو انجام بدید 300 تا trx(  ترون ) بهتون میده
اول برید تو بخش my   بعد friend invitation  رو انتخاب کنید
بعد گزینه claim rewards (  بالا گوشه سمت راست) 
بعد کد koDe  ( بزرگ و کوچک حروف رعایت بشه) رو وارد کنید

سلام دوستان منم نصب کردم بهم تعلق گرفت توصیه مکنم شما هم با کد KjN7 وارد شوید. پرسود باشید. دوستون دارم هموطنای گلم.

عباس روستایی

سلام

برای گرفتن 1200 امتیاز

کد:811A

نکته : A  حتما بزرک باشد / 

✅نحوه گرفتن پاداش:
1️⃣بعد از نصب، از قسمت my گزینه friend invitation رو بزنید. 
 2️⃣بالا سمت چپ Old version رو انتخاب کنید.
3️⃣گزینه claim rewards رو بزنید.
4️⃣کد معرف fPvAبزنید که به هر دو نفر جایزه رو بده.
🔴❌🔴به حروف کوچک و بزرگ کد معرف دقت کنید.

سلام 

چطور تو لب تاب اون 300 امتیازو بگیرم؟

سلام کد برای دریافت ۳۰۰ توکن هدیه خدمت شما:

eQUN

با کدeNBB  ترون هدیه بگیرید 300 ترون هدیه با کد eNBB

با استفاده از این کد 300ترون هدیه بگیرید 8NnZبه حروف بزرگ و کوچک دقت شود

از کد aowy میتونید استفاده کنید بروز هست

سلام دوستان ترون رایگان لینک زیر

 

https://bankoftron40.com/?r=66598

سلام دوستان گرامی
اگه کیف پول Tron link pro نصب کردین به صورت رایگان ۳۰۰ توکن ترون رایگان هدیه میده برای اینکار پس از نصب به ترتیب مراحل زیر را انجام بدین :
۱.در سمت راست پایین صفحه My کلیک کنید
۲.صفحه Friend Invitation رو باز کنید
۳. گوشه بالا سمت راست Claim Reward را کلیک کنید
۴.در صفحه‌ای که مشاهده میکنید کد 8nnv  رو وارد کنید .
به همین راحتی شما ۳۰۰ توکن ترون هدیه دریافت میکنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی