آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

قوانین و مقررات کلی سایتهای کلیکی ptc

در این پست قوانین کلی سایتهای کلیکی را خدمت شما عرض میکنیم که تقریبا در تمام سایت های کلیکی PTC همگی مشابه یکدیگر میباشد. قبل از شروع به فعالیت حتما این قوانین را مطالعه کنید تا مشکلی در ادامه راه برای شما پیش نیاید.با ادامه مطلب همراه ما باشید

1-اعضا باید حداقل یک بار در هر 30 روز به منظور فعال ماندن وارد حساب کاربری خود بشوند این زمان ممکن است در بعضی از سایت ها مقداری کم یا بیشتر باشد .
و موجودی حساب، عضویت، امتیاز، معارفه و اعتبارات تبلیغات اعضای غیر فعال به حالت تعلیق در خواهد آمد.

2-حساب های کاربری در صورت عدم فعالیت پس از گذشت 60 روز حذف خواهند شد و تمامی موجودی حساب، امتیاز، معارفه و اعتبارات تبلیغات نیز از دست خواهد رفت.

3-در صورت استفاده از اطلاعات نادرست در هنگام ثبت نام حساب کاربران معلق خواهد شد.
4-کاربران باید در برخی از سایت ها به منظور برداشت درآمد هویت خود را تایید کنند، بنابراین در هنگام ثبت نام از مشخصات حقیقی خود استفاده کنید.

5-در هنگام ثبت نام از نام و نام خانوادگی حقیقی استفاده کنید اما برای انتخاب نام کاربری یا همان User Name میتوانید از اسم های مستعار استفاده کنید. 

6-نام و نام خانوادگی شما در سایت مخفی خواهد ماند اما نام کاربری شما در لینک معارفه قرار خواهد گرفت.

7-برای تیکت زدن و درخواست پشتیبانی از سایت و ارتباط با مدیران سایت باید به زبان انگلیسی درخواست بزنید که البته خیلی به ندرت به این کار ممکن است احتیاج پیدا کنید که در صورت نیاز میتوانید به راحتی از مترجم گوگل استفاده کنید.

8-شما در هر سایت فقط میتوانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و تلاش برای ایجاد بیش از یک حساب کاربری و قرار دادن آن به عنوان زیر مجموعه خود به مسدود شدن تمامی آنها می انجامد.

9-اگر شما اطلاعات کاربری خود را فراموش کرده اید آن را از طریق پست الکترونیکی به شما ارسال میکنند پس حتما در هنگام ثبت نام از یک ایمیل معتبر استفاده کنید زیرا در اکثر سایت برای تایید ثبت نام یک لینک فعالسازی به ایمیلتان نیز ارسال خواهد شد.

10-حساب های کاربری در یک فرمت غیر قابل برگشت.نگه داشته میشود و در صورت  هک شدن حساب کاربری سایت ها هیچ مسئولیتی را قبول نخواهند کرد.

11-در صورت استفاده از نرم افزار های خودکار کلیک کردن و ترویج دادن آن به اشخاص دیگر و یا تلاش برای دور زدن و یا گول زدن سایت ها حساب شما بدون اطلاع قبلی مسدود و حذف خواهد شد و در صورت نقض این قوانین همه مانده حساب خود را نیز از دست خواهید داد.

12-سیاست ضد تقلب. هر گونه تلاش برای استفاده از نرم افزار کلیک خودکار، برای ورود به سیستم با استفاده از نرم افزار و تلاش برای هک سیستم را توسط یک سیستم قدرتمند مانیتورینگ، تجزیه و تحلیل میکند و به محض مشاهده تخلف بصورت اتوماتیک حساب فرد خاطی مسدود خواهد شد.

13-تبلیغات نباید در روی گوشی های تلفن همراه و یا تبلت ها مشاهده شود. انجام این کار ممکن است به تعلیق دائم حساب شما منجر شود. تبلیغات باید فقط در سیستم های کامپیوتر و یا لپ تاپ و با استفاده از ماوس صورت بگیرد.

14-داشتن یک نام کاربری نامناسب و غیر اخلاقی ممکن است به تعلیق حساب شما منجر شود. 

15-ورود به سیستم از پراکسی ها، فیلتر شکن ها یا شبکه های به اشتراک گذاشته مانند: (مدارس، شبکه های LAN، کافی نت، و غیره) مجاز نیست.

16-هرگز از یک آی پی در یک روز وارد دو یا چند حساب کاربری نشوید، اینکار منجر به مسدود شدن حساب شما خواهد شد.

17-به منظور کسب درآمد از زیرمجموعه ها شما موظف هستید روزانه تبلیغات حساب خود را نیز مشاهده کنید، تعدا مورد نیاز در اکثر سایت های کلیکی 4 و در برخی 6 و یا 10 تبلیغ میباشد. 

18-حساب قابل انتقال و یا فروش نیست.

19-اگر هر یک از اعمال شما باعث آسیب رساندن به شهرت و اعتبار سایت ها شود، آنها این حق را دارند که حساب کاربری شما را به طور دائم به حالت تعلیق دربیاورند.

20-ارسال پول به حساب اینترنتی شخص دیگری غیر از شما امکان پذیر نمیباشد و شما نمیتوانید از حساب شخص دیگری که در سایت عضویت دارد استفاده کنید و انجام این کار به تعلیق حساب شما منجر میشود.

21-مدت زمان انتظار پرداخت ها در سایت ها متفاوت است در بعضی بصورت آنی همان لحظه انتقال میابد و در بعضی دیگر از چند ساعت تا گاها یک هفته انجام میشود. برای اطلاع دقیق به بخش قوانین سایت مورد نظر مراجعه کنید.

22-در هنگام پر کردن اطلاعات پرداخت یا همان شماره حساب های اینترنتی تمامی مسئولیت آن بر عهده شماست و در صورتی که اشتباه اطلاعات را وارد کنید و پول شما به حساب شخص دیگری واریز شود مسئول خود شما هستید.
منبع : کلیکسوری

در کانال های ما نیز حتما عضو شوید برای دیدن سایتهای داغ بیتکوین رایگان
کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

آموزش سایتهای کلیکی

سایتهای ptc

قوانین سایتهای کلیکی

مقررات سایتهای کلیکی

کسب درآمد از سایتهای کلیکی

۹۷/۰۸/۰۲