آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

سوالات متداول سایتهای کلیکی ptc

در این پست سوالات متداول اکثر کاربران در باره سایتهای کلیکی ptc درج شده.قبل از طرح سوال لطفا موارد زیر را مطالعه کنید.

با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

1-چند تا حساب میتوانیم داشته باشیم ؟ 

هرشخص با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت ( IP ) ، فقط و فقط میتواند یک حساب باز کند ، یعنی فقط میتوانید یک بار در هر سایت ثبتنام کنید ، اگر حساب دیگری باز کنید،که بطور مثال آن را زیر مجموعه خودتان بکنید هر دو حساب بسته خواهد شد و هر مقدارموجودی در حساب باشد از دست میرهود و دیگر قابل برگشت نیست .
دقت کنید که هر خط اینترنت یک آی پی آدرس داره ( IP ) و وقتی شما ثبتنام میکنید این آی پی آدرس در سیستم ثبت میشه و اگه شخص دیگری با این آی پی ثبتنام کنه و جزو زیر مجموعه شما قرار بگیرد ،تقلب محسوب میشود و هر دوحساب بسته خواهد شد.

2-ما در خانه یک خط اینترنت داریم و یکی دیگر از اعضای خوانواده میخواهد عضو شود ، میتوانم با VPN آی پی را تغییر بدم و یک حساب باز کنم؟
تحث هیچ شرایطی این کارا نکنید ،زیرا به غیر از آی پی ،آدرس مک دستگاه شما نیز در سیستم ثبت میشود اگر این کار را بکنید هر دو حساب بسته میشود . 

3-چگونه میتوانیم برای یک نفر دیگر از اعضای خانواده ام در سایت حساب باز کنیم ؟
باید بطور واضح بگویم مشکل اصلی زمانی ایجاد میشود که شخص دوم زیر مجموعه شما گردد و یا با یک آی پی و یک سیستم او هم تبلیغات را کلیک کند اگر شخص دیگری از اعضای خانواده تان میخواهد عضو  شود ، باید یک خط اینترنت و یک سیستم مجزا داشته باشد ، در غیر اینصورت اگر با اینترنت و کامپیوتری که شما ثبتنام کرده اید ، این کار رو انجام بدهد و عضو زیر مجموعه شما شود ، هر دو حساب بسته میشود .

4-آیا من فقط باید با آی پی آدرس و اینترنت و کامپیوتری که حساب باز کرده ام همیشه کار کنم و نمیتوانم اینترنت و کامپیوتر دیگری استفاده کنم و وارد حسابم بشوم و فعالیت کنم ؟
برای وارد شدن به حساب و چک کردن میتوانید از هر جا و هر کامپیوتری وارد حسابتان بشوید ، اما نمیتوانید برای کسب درآمد و یا کلیک کردن اگهی ها اقدام کنید چون ممکن است شخص دیگری نیز همان روز از آن آی پی و سیستم بطور اتقاقی ثبت نام کرده باشد و بروی تبلیغات کلیک کرده باشد و اگر حساب دومی هم این کار را انجام بدهد آن حساب تعلیق خواهد شد.

5- اگر یکی از قوانین سایت را رعایت نکنم و حسابم بسته شود ، موجودی حسابم چه میشود؟
هر زمان حسابی بسته شود ، موجودی حساب غیر قابل برگشت است .

6- اگر حساب بسته شود دوباره میتوانیم در همان سایت ثبت نام کنیم ؟
بله ، برای ثبت نام مجددباید با نام کاربری و ایمیل جدید ثبت نام کنید.

7- آیا میتوانم حسابم را به نام شخص دیگری انتقال بدهم ؟
خیر این کار امکان پذیر نیست .

8- آیا میتوانم نام کاربری خود ( Username) را تغییر بدهم ؟
خیر این کار امکان پذیر نیست .

9- آیا میتوانم پسووردم را عوض کنم ؟
بله این کار را میتوانید به دفعات در قسمت Personal Setting انجام دهید.

10- آیا فقط باید با اینترنت و کامپیوتری که با آن حساب باز کردایم آگهی ها رو کلیک کنم  ؟
 خیر شما میتوانید از اینترنت و سیستم دیگری نیز برای کلیک کردن برروی آگهی ها استفاده کنید  بطور مثال از کامپیوتر و اینترنت محل کار،اما با رعایت چند نکته اول مطمئن شوید شخص دیگری از آن برای ثبت نام و کلیک کردن در سایت های کسب درآمد استفاده نمیکند.
در هر روز ( 24 ساعت )شما میتوانید فقط با یک IP آگهی هایتان را کلیک کنید به این ترتیب که اگر بطور مثال در محل کار صبح  بر روی تعدادی از تبلیغاتتان کلیک کنید تا زمانیکه زمان سرور سایت به اصطلاح تایم سرور صفر نشده (زمان صفر یعنی 12 شب به وقت سایت) شما نمیتوانید در خانه  بر روی تبلیغات کلیک کنید .

11- در چه ساعاتی از روز باید آگهی ها را کلیک کرد؟
در هر زمان از روز میتوانید بر روی تبلیغات کلیلک کنید.
 
12- از چه زمانی میتوانیم زیرمجموعه اجاره کنیم ؟
در اکثر سایت ها از لحظه ای که ثبت نام میکنید میتوانید این کار را انجام دهید ولی در بعضی دیگر نیاز هست قبل از آن تعداد مشخصی کلیک انجام داده باشید و یا چند روزی از ثبت نامتان گذشته باشد.برای اطلاع دقیق به قوانین سایت مورد نظر مراجعه کنید.

13- از چه زمانی میتوانیم زیرمجموعه مستقیم بگیریم و دوستانمان را زیرمجموعه خودمان کنیم ؟
در اکثر سایت ها از لحظه ای که ثبت نام میکنید میتوانید این کار را انجام دهید ولی  در بعضی دیگر نیاز هست قبل از آن تعداد مشخصی کلیک انجام داده باشید و یا چند روزی از ثبت نامتان گذشته باشد.برای اطلاع دقیق به قوانین سایت مورد نظر مراجعه کنید.
نکته مهم:
از روزی که مجموعه دار میشوید، حال چه اجاره ای و چه مستقیم ، اگر یک روز بر روی آگهی هایتان کلیک نکنید روز بعد از کلیک های زیر مجموعه ها  پورثانت دریافت نخواهید کرد.درواقع کسب درآمد از زیر مجموعه ها منوط به کلیک کردن آگهی ها توسط خودتان نیز هست. 

14- اگر زیرمجموعه شخص دیگری بشوم، آیا ایشان اطلاعات حساب من را دارد ؟ یا اینکه اطلاعات شخصی من مثل پسوورد ، ایمیل را دارد؟
خیر، وقتی شما زیر مجموعه شخص دیگری میشوید فقط یوزرنیم ، تاریخ ثبت نام و تعداد کلیک های شما برای او قابل مشاهده است .

15- آیا از کلیک های زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی خودم نیز  مبلغی دریافت میکنم؟
خیر در اکثر سایت ها شما فقط از زیر مجموعه های خودتون درآمد خواهید داشت اما در بعضی از سایت ها تا چند لول پایین تر نیز میتوانید درآمد داشته باشید که البته معتبر ترین سایت ها این گزینه را ندارند و فقط بعضی از سایت ها برای جذب بیشتر کاربر این امتیاز را در نظر میگیرند که این کار در پلن های سود دهی چندان منطقی و معقول نیست.

16- آیا میتوانم از حساب بانکی اینترنتی شخص دیگری برای دریافت پول از سایت ها استفاده کنیم؟
خیر اگر حساب اینترنتی شخص دیگری در آن سایت ثبت شده باشد نمیتوانید از آن برای دریافت درآمدتان استفاده کنید و باید خودتان یک حساب اینترنتی مجزا برای خود افتتاح کنید.

17- از چه زمانی میتوانم عضویتم را ارتقا بدم ؟
در اکثر سایت ها از لحظه ای که ثبت نام میکنید میتوانید این کار را انجام دهید ولی در بعضی دیگر نیاز هست قبل از آن تعداد مشخصی کلیک انجام داده باشید و یا چند روزی از ثبت نامتان گذشته باشد.برای اطلاع دقیق به قوانین سایت مورد نظر مراجعه کنید .

18- چه زمانی میتوانم درآمد کسب شده ام را از سایت  دریافت کنم ؟   
در تمامی سایت های کسب درآمد یک حد نصاب برای درخواست برداشت درآمد وجود دارد که در اکثر آنها 2 دلار میباشد و زمانیکه موجودی حسابتان به حد نصاب مشخص شده برسد میتوانید درخواست انتقال درآمد به حساب الکترونیکی خود را به سایت بدهید . 

19-برای ثبت نام در سایتهای کلیکی چه مقدار پول نیاز دارم ؟

 ثبت نام در سایتهای کلیکی کاملا رایگان بوده و شما با ثبت نام به عنوان عضویت استاندارد شروع به فعالیت می کنید وبا فعالیت در همین عضویت استاندارد بعد از مدتی می توانید به عضویتهای بالاتر ارتقا پیدا کنید.یعنی اینکه شروع فعالیت شما بصورت رایگان خواهد بود و در صورتی که بدنبال درامد بالاتری باشید بطور اختیاری می توانید ارتقاء عضویت دهید.

20-آیا برای کار در سایتهای کلیکی خارجی باید پول پرداخت کنیم؟

برای ثبت نام و کار در سایتهای پی تی سی خارجی نیاز به پرداخت هیچ مبلغی حتی یک تومان هم ندارید و مطابق توضیح فوق می توانید عمل کنید.در این مورد بهتر است مطلب ” نحوه کارکرد سایتهای کلیکی ” را مطالعه نمائید.

 21-آیا می توانم چندین اکانت در سایتهای کلیکی داشته باشم ؟

خیر امکانش نیست.در هر سایت پی تی سی شما فقط میتوانید یک بار حساب باز کنید و اگر در یک سایت ۲ بار حساب باز کنید ، همه حسابهایتان مسدود خواهد شد. البته کسانی هستند که با چندین کامپیوتر و اینترنت جداگانه ، اکانت های متعددی را در سایتهای کلیکی باز می کنند که خب همواره ریسک آفرین هستش.

22-آیا میتوانم در چندین سایت پی تی سی همزمان عضو بوده و کسب درآمد داشته باشم؟
هیچ مشکلی ندارد، شما میتوانید در سایت های کلیکی زیادی ثبت نام کنید و کار کنید ولی در هر سایت فقط یک حساب میتونید داشته باشید . این بستگی به زمان و وقت شما دارد. من خودم در حال حاضر و بصورت همزمان در چندین سایت کلیکی خارجی فعالیت دارم  که حداکثر روزی۲ ساعت و نیم وقت برایشان صرف میکنم . با کسب تجربه بیشتر ، بسادگی شما هم در مدت زمان کمی کلیک های سایت روانجام خواهید داشت. پس استارت ما با ثبت نام در سایتهای کلیکی خواهد بود.

23-آیا ایرانیها مجاز به ثبت نام وکسب درآمد از سایتهای کلیکی هستند ؟
همه سایتهای کلیکی خارجی که معرفی کرده و خواهم کرد مطمئن بوده ، در همه کشورها آنلاین هستند و از همه کشورها عضو دارند و ایرانیهای زیادی هم در این سایتهای فعالیت دارند

24-نحوه کلیک کردن آگهی های سایت های خارجی
بعد از ثبت نام در سایتهای کلیکی روی گزینه Login کرده و یوز نیم و پسوردی را که در مرحله ثبت نام انتخاب کردید را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.بعد از ورود به حسابتان برای کلیک کردن روی آگهی ها باید دنبال گزینه های زیر بگردید :
🔸View Ads
🔸view advertisement
🔸Paid to click
🔸surf ads
🔸Earn Money
اگر در سایتی ۴ تا گزینه اول را دیدید با کلیک کردن روی آن مستقیم وارد صفحه آگهی ها میشوید ولی اگر گزینه آخری یعنی Earn Money را دیدید باید روش کلیک کنید که خودش چند گزینه داره و یکی از گزینه های View Ads هست و روش کلیک می کنید و میرید به صفحه آگهی ها .
در صفحه آگهی ها باید منتظر بمانید تا تایمری که در بالای صفحه مشاهده می کنید به اتمام برسه و سپس از بین چند تصویری که نشان داده شده ، روی تصویر معلق یا متمایز ، کلیک کنید تا تیک بخورد و مبلغ آگهی به حساب شما اضافه گردد.

25-چه زمانی باید آگهی ها رو کلیک کنم ؟
در همه سایتهای کلیکی هر ۲۴ ساعت یک بار آگهی ها ریست میشوند یعنی اینکه در هر ۲۴ ساعت شما میتونید فقط یکبار آگهی ها راکلیک کنید و البته گاها در بعضی سایتها در طول روز چندین اگهی اضافه می شوند که می توانید آگهی های جدید رو کلیک کنید.

 26-آیا هر روز باید روی آگهی هاکلیک کنیم؟
بله البته،شرط اول موفقیت در این کار اهمیت دادن به اون هستش..هر روز کلیک کنید تا از کلیک های زیر مجموعه خودتون در روز بعد سود ببرید.کسانی که رفرال یا زیرمجموعه مستقیم یا زیرمجموعه اجاره ای دارند باید حتما و حتما آگهی های استاندارد را کلیک کنند تا درامد اون روز از کلیک زیرمجموعه ها را دریافت نمایند واگر هر روزی که این اگهی های استاندارد را کلیک نکنند هیچ درامدی از کلیک زیرمجموعه هایشان دریافت نخواهند کرد.

27-حساب اینترنتی پرفکت مانی فیلتر هست چگونه باید پول به سایتها واریز کنم؟
همانطور که اطلاع دارید چندی وقتی است که سایت پرفکت مانی از طرف ایران فیلتر شده است و این اتفاق باعث شده دوستان زیادی با مشکل مواجه شوند و پیام های زیادی رو روزانه دریافت می کنم که برای واریز به سایتهای کلیکی و دیگر سایتهایی که فعالیت می کنند به چه صورت عمل نمایند.
در این مطلب کوتاه توضیح مختصری جهت راه حل این موضوع خدمت همه شما بزرگواران ارائه میکنم که براحتی بتوانید کما فی السابق به فعالیت های خودتون بپردازید.
همانطور که می دانید استفاده از هر گونه فیلتر ش ک ن برای کار با سایتهای کلیکی خطرناک بوده و از مواردی است که باعث بلوکه شدن اکانت کاربری می شود ، لذا شما با آی پی ایران و بدون استفاده از فیلتر شک ن وارد سایت کلیکی شوید و برای واریز مبلغ از طریق پرفکت مانی گزینه های مربوط به واریز رو انتخاب نمائید و در مرحله نهایی که پرفکت مانی رو برای واریز مبلغ انتخاب کردید و قبل از فشردن دکمه " send " فیلتر شک ن خودتون رو روشن نموده و ادامه عملیات واریز رو انجام دهید .
توجه داشته باشید که به هیچ وجه در زمان اتصال به پرفکت مانی از آی پی آمریکا استفاده ننمائید.

در کانال های ما نیز حتما عضو شوید برای دیدن سایتهای داغ بیتکوین رایگان
کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

راهنمای سایتهای کلیکی

سایتهای ptc

سوالات متداول سایتهای کلیکی ptc

کسب درآمد از سایتهای کلیکی

کسب درآمد از کوین پات

۹۷/۰۸/۰۲