آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

سایتهای کلیکی ptc

🔸PTC چیست؟

 مخفف کلمه paid to click به معنی پرداخت به ازای کلیک است و سایت کلیکی در حقیقت سایتی است که در قبال دریافت مبلغی مشخص از تبلیغ دهندگان، ضمانت می کند تعدادی بازدید (کاربر) را به سمت سایت تبلیغ دهنده هدایت نماید. 

🔸بنابراین در این سایت ها، شما به عنوان کاربر عضو می شوید و در حقیقت مسئولیت انجام بازدید را برعهده می گیرید و به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات موجود انجام می دهید، مبلغی معین دریافت می نمایید.با ادامه مطلب آموزشی همراه ما باشید

🔸البته پر واضح است هنگامی که برای کاری تنها ۱۰ دقیقه زمان صرف می کنید نباید توقع معجزه داشته باشید و درآمدی فوق العاده را طلب کنید.

این حداقل درآمد شماست و کافیست همزمان در 10 سایت عضو و همه تبلیغات سایتها را همزمان باز کنید تا درآمد شما بیشتر شود

🔸اما در همه سایتهای کلیکی استراتژی هایی وجود دارد که با صبر و حوصله و تلاش زیاد در اوایل کار میتوانید بعد از گذشت مدتی به درآمد خوبی برسید

تعریفی دیگر

سایت های کلیکی آنهایی هستند که به افرادی که برروی تبلیغات کلیک می کنند پول پرداخت می کند. همچنین این وب سایت ها راهی برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت ها و یا صفحات هستند. تبلیغ دهنده ها از این روش به صورت آگاهانه برای افزایش بازدید سایت خود و یا افزایش عضوهای آن استفاده می کنند. 

با این کار همچنین می توانند به بهبود سئوی سایت خود بپردازند. بنابراین هم تبلیغ دهنده و هم کسی که برروی آن تبلیغ کلیک می کند منفعت می برند. 

همچنین کاربران می توانند با معرفی دوستان و آشنایان خود نیز به این سایت ها کسب درآمد کنند.

اما چگونه این کار ممکن است ؟

 کاربران کسانی هستند که با عضویت رایگان در سایت های کلیکی یکی از اعضای آن می شوند و می توانند با کلیک برروی تبلیغات کسب درآمد کنند.

اما گاهی این کار برای آنها درآمد کافی را به همراه نمی آورد. بنابراین سایت های کلیکی امکانی را در اختیار کاربران می گذارد که بتوانند با ساختن لینک معرفی یا همان Referral Link و با در اختیار دیگران گذاشتن آن بتوانند درآمد خود را افزایش دهند.

 در این روش وقتی فردی با لینک کاربر عضو جدید سایت شود، کاربر اول از تمام سود فرد جدید کسب درآمد می کند. نکته جالب این است که فرد جدید نیز همان میزان سود کاربر اول را کسب می کند و او نیز می تواند یک Referral Link بسازد و آن را در اختیار فردی دیگر قرار دهد. و این چرخه می تواند همیشه ادامه داشته باشد.

🔸نکاتی در جهت افزایش درآمد در سایتهای کلیکی

➖شما نمی توانید با صرف زمان بیشتری درآمد خود را افزایش دهید، زیرا تبلیغات محدود هستند... اما می توانید با استفاده از نکات زیر که در طول کانال هم به آنها اشاره شده درآمد بیشتری کسب کنید:

1⃣ مشاهده تمام آگهی های روزانه: 

به مشاهده روزانه تبلیغات در یک زمان ثابت عادت کنید.

2⃣ جذب زیرمجموعه مستقیم یا ریفرال: 

کسب و کارهای ptc عمدتا به تعداد ریفرالها بستگی دارد، شما بخشی از درآمد حاصل از هر ریفرال را بدون کم شدن درآمد آن ریفرال به دست خواهید آورد که به افزایش درآمدتان کمک بسزایی می کند.

3⃣ خرید ریفرال اجاره ای 

در این سایتها میتوانید با پرداخت مبلغ از حسابتون و یا از حساب اکانتتون که دلار جمع کردید ریفرال اجاره کنید تا درصدی از کارکرد آنها به شما تعلق بگیرد.

4⃣ آپگرید اکانت خود به لولهای بالاتر

در حالت عادی عضویت شما استاندارد بوده و با پرداخت مبلغی میتوانید اکانت خود را ارتقا ببخشید(Upgrade Account) و درآمد خود را افزایش دهید.

5⃣ استفاده همزمان از چندیدن وب سایت PTC: 

مشاهده تبلیغات در این وب سایتها وقت گیر نمی باشد پس شما می توانید با استفاده همزمان از چندین ptc درآمد خودتان را چندبرابر کنید.

🔳 مطالب تکمیلی سایتهای کلیکی
✅ اما نحوه ی کسب درآمد از سایت های کلیکی و اینکه پولی که این سایت ها پرداخت می کنند از کجا می آید؟
فرض کنید شما هر بازدید رو ۱۵ تومان بخرید . سایت کلیکی این 15 تومان رو چند قسمت می کنه و یک قسمت از اون رو ، مثلا 4 تومان به کاربرها به ازای کلیک روی تبلیغات شما پرداخت میکنه و درصدی از از اون 15 تومان رو برای خودش رو برای خودش بر میداره و یک درصد دیگه هم باقی مانده رو هم میذاره برای زیر مجموعه اجاره ای و مستقیم وارتقاء عضویت.
✅شما در یک سایت کلیکی چند راه برای کسب درآمد دارید:
1⃣ کلیک کردن روی تبلیغات
شما روی تبلیغات کلیک می کنید و مثلا: در کل ۲۰۰ تومان (تک تومان) درمیارید البته سایت های خارجی یکم بیشتر در میاد چون به دلار پرداخت می کنند که براحتی قابل برداشت از طریق حساب ارزی اینترنتی مانند پرفکت مانی است .
رفرال های مستقیم و غیرمستقیم در سایتهای کلیکی خارجی
2⃣ جذب زیر مجموعه مستقیم(در بعضی سایتها مثل عطی هم میتونید زیرمجموعه مستقیم بخرید)
زیر مجموعه مستقیم : روش دوم شما وقتی عضو یک سایت می شوید اون سایت به شما یک آدرس منحصر به فرد میده و ظرفیت و سود خاصی معین میکنه و میگه تا ۲۰۰ زیر مجموعه مستقیم می تونید جذب کنید و اگر اون ها کلیک کنند از کلیک های اون ها به شما ۳ تومان میده و این زیر مجموعه های مستقیم رایگان هستند واگر اون ها فعال باشند شما همیشه از اون ها درآمدی بدست بیارید.
3⃣ خرید زیر مجموعه اجاره ای
زیر مجموعه اجاره ای : زیرمجموعه های اجاره ای در خود سایت کلیکی ارائه می شوند و باید این زیرمجموعه ها را اجاره کنید. شما بابت اون ها پولی ماهانه پرداخت می کنید مثال ۲۵۰ تومان و از کلیک های اون ها سود کمی بدست میارید اما تعداد زیر مجموعه که بالا میره همین سود کم به میلیون هم میرسه وشما با تمدید ماهانه زیر مجموعه درآمدتون رو به اندازه قابل توجهی افزایش میدید.
4⃣ ارتقاء عضویت
شما در حالت معمولی که در یک سایت کلیکی عضو می شوید ، اسم عضویت شما استاندارد یا رایگان است ودرآمد شما از زیر مجموعه مستقیم و اجاره ای و حتی کلیک هاتون کمتر از عضویت های پیشرفته یا بالاتر هست . برای بالا بردن درآمد از سایتهای کلیکی یکی از بهترین راهها ارتقاء عضویت است.
5⃣ تبلیغ کردن (تبلیغ سایتتون و یا تبلیغ برای جذب زیر مجموعه مستقیم)
شما برای جذب زیر مجموعه مستقیم می تونید تبلیغ یک سایت کلیکی رو در سایت دیگری بذارید و زیر مجموعه جذب کنید.
اما برای برای اینکه از سایت های کلیکی به درآمد خوبی برسید اول باید چند ماه در این سایت ها کار کنید روزی یک الی دو ساعت هم وقت نمیگره و بعد ازاینکه این سایت هارو شناختید و آشنا شدید با همون پولی که از این سایت ها درآوردید عضویتتون رو ارتقاء بدید یا زیر مجموعه اجاره کنید.
در کانال های ما نیز حتما عضو شوید برای دیدن سایتهای داغ بیتکوین رایگان
کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

ptc چیست

تعریف سایتهای کلیکی

سایتهای کلیکی ptc چیست

۹۷/۰۸/۰۶