آموزش بینانس-binance-خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در این پست قصد دارین به آموزش صرافی بایننس بپردازیم که در آن میتوانید ارزهای دیجیتالی بخرید و بفروشید و به یکدیگر تبدیل کنید.و با ترید کردن هوشمندانه سرمایه خود را چندین برابر کنید.و یا اینکه ارز مورد نظور خود را خریداری و به کیف پول خود منتقل کنید.

برای عضویت در این سایت بر روی لینک زیر یا بنر بالا کلیک کنید.

عضویت در صرافی Binance

با ادامه این مطلب آموزشی مفید همراه ما باشید

در صورتی که عضو شدید برای مشاهده آموزش ترید اینجا کلیک کنید

چرا به یک بازار ارز دیجیتال حرفه ای نیاز داریم؟

 شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد خرید ارز های دیجیتالی مثل ریپل، بیت کوین کش، اتریوم، دش و … را داشته باشید ولی در هیچ صرافی ایرانی امکان خرید آنها وجود نداشته باشد.

شما با استفاده از این اکسچنج ها می توانید دستور خرید یا فروش ثبت کنید تا به محض رسیدن قیمت ارز به قیمت مورد نظر شما، به صورت خودکار معامله انجام می شود. علاوه بر موارد فوق، به مزایا و معایب بسیار دیگری می توان اشاره کرد. در مجموع به نظر من مزایای استفاده از این اکسچنج ها بسیار بیشتر از معایب آن است. فقط برای به حداقل رسیدن ریسک ها می توانید بعد از هربار تبدیل، پول را از حساب خود خارج کرده و به کیف پول شخصی خود انتقال دهید. این کار باعث می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکلی در سایت، سرمایه شما در امان بماند.

بایننس، یک اکسچنج آسیایی مطمئن 

بایننس (Binance.com) یکی از اکسچنج هایی است که می توان برای تبدیل ارز ها از آن استفاده نمود. با توجه به آسیایی بودن این اکسچنج، تاکنون کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل یا محدودیتی مواجه نبوده اند. علاوه بر دلیل گفته شده، حجم بازار نسبتا خوب، رابط کاربری حرفه ای و پشتیبانی از اکثر ارز های مطرح باعث شده تا من کار با این اکسچنج را پیش از سایر اکسچنج ها به شما توصیه کنم. در ادامه این مقاله به آموزش گام به گام ثبت نام و استفاده از این اکسچنج می پردازیم.

فرایند ثبت نام در بایننس 

1. ابتدا از طریق لینک زیر، وارد اکسچنج بایننس شوید. 

عضویت در صرافی Binance

2-سپس بر روی گزینه Register کلیک کنید.

3. فیلد های موجود در این صفحه را به دقت پر کنید.

  • در فیلد اول ایمیل خود را وارد کنید.
  • در فیلد دوم پسوردی را برای خود انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که پسورد شما باید ترکیبی از حروف کوچک و بزرگ و اعداد باشد.
  • در فیلد سوم جهت تایید، پسورد خود را مجددا وارد کنید.
  • در فیلد چهارم ایدی معرف خود را وارد کنید. پر کردن این بخش اختیاری است ولی شما می توانید جهت حمایت از بنده، ای دی من را وارد کنید تا بخش کوچکی از کارمزد تبدیل معاملات شما که توسط سایت بایننس کسر می شود، به من تعلق بگیرد. ( 22173032)

بعد از ثبت نام شما نیز می توانید رفرال ای دی خود را به دوستانتان بدهید تا در صورت معامله توسط آنها، شما هم در کارمزد با سایت بایننس شریک شوید. البته این کارمزد مبلغ زیادی نیست. برای مثال اگر یکی از کسانی که معرفی کرده اید، مبلغی معادل 1000 دلار را در سایت تبدیل نماید، در مجموع 0.05 درصد از این 1000 دلار، یعنی 50 سنت به عنوان کارمزد از حساب او کم می شود. 50 درصد از این کارمزد هم به شما تعلق می گیرد. یعنی در صورت انجام یک معامله 1000 دلاری، مبلغی معادل 25 سنت به حساب شما واریز می شود.

  • حال بر روی تیک تایید کلیک کرده و سپس روی گزینه Register کلیک کنید.
4. بعد از کلیک بر روی Register، صفحه جدیدی باز می شود که باید به آن اثبات کنید که شما یک ربات نیستید. برای این کار همانند تصویر زیر، قطعه جدا شده پازل را کشیده و در قسمت خالی قرار دهید. (برای این کار از ابزار موجود در زیر تصویر استفاده کنید)
آموزش binance

5. بعد از اتمام این فرایند، یک ایمل برای شما ارسال می شود. به ایمیل خود رفته و ایمیل ارسالی از طرف بایننس را باز کنید. بعد از کلیک بر روی گزینه Verify Email، ثبت نام شما کامل شده و می توانید از طریق بخش Login، وارد سایت شوید.

6. بعد از وارد کردن ایمیل و پسورد، و همچنین اثبات ربات نبودن، شما وارد سایت اکسچنج بایننس می شوید.

ایمن سازی حساب کاربری در بایننس

7. پیش از هرکاری، بایننس از شما می خواهد تا ایمنی حساب خود را بالا ببرید. برای این کار 2 راه وجود دارد. اولین راه استفاده از شماره تلفن است که کار پیچیده ای نیست و می توانید از طریق سیستم SMS آن را فعال نمایید. روش دوم استفاده از نرم افزار google authenticator می باشد. همانند تصویر زیر بر روی این گزینه کلیک کنید.

آموزش بایننس

8. بعد از کلیک کردن بر روی گزینه google auth، شما وارد صفحه جدیدی می شوید. قبل از هر کاری از این صفحه یک تصویر تهیه نمایید و در جای امنی آن را ذخیره کنید تا در آینده و در صورت نیاز به ریکاوری کردن حساب کاربریتان، از آن استفاده کنید.(به دلیل مسائل امنیتی، این صفحه را در اختیاشما قرار نداده ایم و شما نیز نباید تصویر این صفحه را به هیچکس ارائه کنید.)

حال کدی که زیر QR_CODE نوشته شده است را کپی کنید.

از طرفی به وسیله گوشی موبایل خود نرم افزار google Authenticator را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود نموده و بعد از دانلود، QR-CODE موجود در تصویر ذخیره شده را به وسیله این اپ اسکن کنید تا اپلیکیشن به شما یک کد ارائه نماید. حال همانند تصویر زیر وارد صفحه جدید شده و به ترتیی هر سه فیلد را پر نمایید.

1. در فیلد اول کدی که در ابتدا از روی تصویر ذخیره شده کپی کرده بودید را وارد کنید.

2. در فیلد دوم پسوردی که به هنگام ثبت نام وارد کرده بودید را وارد کنید.

3. در فیلد سوم کدی که اپلیکیشن بعد از اسکن کردن QR-CODE به شما داده را وارد نمایید.

آموزش binance

حال با کلیک بر روی Enable 2FA حساب شما ایمن شده و برای انجام هر فعالیتی در سایت نیاز دارید تا اپ مورد نظر را باز کرده و کدی که هر چند ثانیه تغییر می کند را در اکسچنج وارد نمایید. در غیر این صورت امکان فعالیت در سایت وجود نخواهد داشت.

انتقال پول(بیت کوین) به حساب کاربری

9. حال که عملیات ایمن سازی حساب نیز انجام شد، همانند تصویر زیر بر روی گزینه Funds کلیک کنید. زیر مجموعه این گزینه، دو گزینه Deposits Withrawals به معنی ورود و خروج ارز به سایت، و همچنین History به معنی تاریخچه ورود و خروج ارز می باشد. با کلیک روی گزینه اول وارد صفحه زیر شوید.

نکته: از این مرحله به بعد شما وارد حساب خود شده اید. در این مقاله فرایند خرید و فروش یک کوین به صورت رندم مورد بررسی قرار می گیرد ولی شما می توانید با همین آموزش، هر ارز دیگری را خریداری و یا تبدیل کنید.

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال

10. همانطور که در تصویر فوق می بینید، لیستی از کلیه ارز های پشتیبانی شده توسط بایننس، قابل مشاهده است. در هر سطر به ترتیب کد اختصاری ارز، نام ارز، کل موجودی، موجودی قابل انتقال، موجودی در حال پردازش(دستور فروش کوین را گذاشته اید و هنوز معامله انجام نشده. به همین دلیل جهت انتقال کوین باید صبر کنید که معامله انجام شود و یا معامله را کنسل نمایید.)، معادل بیت کوین ارز مورد نظر، ورود ارز و خروج ارز را می بینید. جهت انجام معامله و خرید آلت کوین مورد نظرتان، ابتدا باید مقداری از ارز مجازی موجود در کیف پول شخصی خود را، به کیف پولتان در بایننس منتقل کنید. برای این کار روی گزینه Deposit کلیک کنید. در این مثال ما قصد انتقال بیت کوین را داریم. همانطور که در تصویر زیر می بینید، ادرس کیف پول و QR-CODE شما  قابل مشاهده است. با استفاده از آن مقداری بیت کوین به حساب خود در بایننس واریز کنید.

نکته: به دلیل هزینه بالای انتقال بیت کوین، شما می توانید در همان زمانی که قصد خرید بیت کوین از صرافی را دارید، همین آدرس را به صرافی بدهید تا مجبور نباشید هزینه انتقال را دو بار پرداخت کنید.

آموزش Deposit در بایننس

11. بعد از ارسال پول منتظر بمانید تا مبلغ ارسال شده در حساب شما ظاهر شود  و در بالای تصویر مقدار آن و معادل دلاری آن را ببینید.

نکته: اگر انتقال پول در شبکه ثبت شده باشد، می توانید تراکنش را در همان بخش Funds و در زیر منو History ببینید.

تبدیل پول(بیت کوین) به سایرآلت کوین ها

12. حال که بیت کویت در حساب شماست، می توانید به وسیله آن هر ارزی که می خواهید را خریداری کنید. جهت انجام این کار بر روی گزینه Exchange در بالای صفحه کلیک کرده و گزینه Basic را انتخاب نمایید.

آموزش ترید در binance

13. این صفحه متشکل از بخش های مختلف است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

  • سمت راست و بالای تصویر (1) بازار های موجود را مشاهده می کنید. اکسچنج بایننس در حال حاضر چهار بازار بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بایننس (BNB) و دلار (USDT) را شامل می شود. با کلیک بر روی هر کدام می توانید زیر مجموعه های آن را مشاهده کرده و ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال ما می خواهیم موجودی بیت کوین خود را به لیسک تبدیل کنیم. ابتدا روی BTC کلیک می نماییم. سپس در بین زیر مجموعه ها به دنبال لیسک می گردیم و یا نام اختصاری آن را جست و جو می کنیم و بعد از یافتن روی آن کلیک می نماییم.
  • بعد از کلیک روی نام ارز، شما می توانید در بالای صفحه (شکل 2) به ترتیب از سمت چپ آخرین قیمت، میزان تغییرات در 24 ساعت گذشته، بیشترین و کمترین قیمت در 24 ساعت گذشته و حجم معاملات در 24 ساعت گذشته را مشاهده نمایید. همچنین در زیر این اعداد، نمودار قیمتی لیسک به بیت کوین قابل مشاهده است.
  • در سمت چپ تصویر (شکل 3) نیز، سفارشات خرید و فروش کلیه کاربران بایننس قابل مشاهده است. در این لیست نیز به ترتیب از سمت چپ، قیمت عرضه یا تقاضا،  تعداد و همچنین معادل کل بیت کوین آن را مشاهده می نمایید.
  • در قسمت پایین نمودار (شکل 4) نیز بخش خرید (buy) و فروش (sell) قرار گرفته است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این بخش از سه قسمت Limit جهت گذاشتن سفارش خرید و فروش، Market جهت خرید و فروش به بهترین قیمت عرضه و یا تقاضا شده در لحظه خرید و فروش و Stop-Limit  تشکیل شده است. در ادامه به بررسی بخش Limit  می پردازیم. شما می توانید علاوه بر پنجره Limit ، از دو پنجره دیگر نیز به سادگی استفاده نمایید. در بالای این پنجره مقدار موجودی بیت کوین شما جهت خرید نوشته شده است. شما می توانید در فیلد Price، قیمت مورد نظر و در فیلد Amount، تعداد کوینی که می خواهید(در اینجا لیسک) را مشخص کنید. بعد از پر کردن این دو فیلد، قیمت کل خرید یا فروش برای شما محاسبه و به نمایش در می آید. حال با کلیک بر روی کلید Buy و یا Sell می توانید دستور خود را وارد کنید تا به محض اینکه دستوری معادل قیمت اعلام شده توسط شما، به وسیله فرد دیگری گذاشته شد، معامله انجام شود.
  • آموزش محیط بایننس
  • در پنجره Market بر خلاف پنجره Limit، شما فقط تعداد را مشخص می کنید و با کلیک روی دستور خرید یا فروش، معامله شما با بهترین قیمت ارائه شده در آن لحظه انجام می گیرد.
  • در پنجره Stop-Limit نیز باید در فیلد اول قیمتی که می خواهید اگر قیمت به آن رسید سفارش شما ثبت شود، در فیلد دوم قیمتی که می خواهید در صورت رسیدن به قیمت بخش اول تا آن قیمت همه سفارشات انجام شوند و در فیلد سوم نیز تعداد را بگذارید.

انتقال پول(آلت کوین خریداری شده) به کیف پول شخصی

14. حال که خرید ارز جدید که در اینجا لیسک بود انجام شده، شما می توانید به بخش Funds برگردید و پس از مشاهده مقدار ارز خریداری شده در کیف پول مربوط به خود، اقدام به ارسال آن از طریق گزینه Withdrawal نمایید. جهت اینکار باید ادرس کیف پول شخصی خود را در بخش Address وارد نمایید. در بخش Label نیز یک نام دلخواه برای ادرس کیف پول شخصی خود انتخاب کنید تا دفعات بعد تنها با کلیک بر روی اسم ثبت شده در بخش لیبل، آدرس کیف پولتان را مشاهده نمایید. در فیلد بعدی تعدادی که می خواهید ارسال کنید را وارد کنید. در پایین آن هم کارمزر انتقال ارز مورد نظر نوشته شده است که از مبلغ کل شما کسر می شود. بعد از کلیک بر روی گزینه Submit، یک ایمیل از طرف بایننس برای شما ارسال می شود. شما باید بعد از چک کردن ادرس کیف پول و تعداد مورد نظر بر روی گزینه Confirm Withdraw کلیک نمایید تا انتقال ارز مورد نظر صورت بگیرد.

منبع : excoino

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال