آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

کسب درآمد با سایت کلیکی ATICLIX

سایت آتی کلیکس aticlix را یکی از خوش حساب ترین سایت های کلیکی میباشد.که در تاریخ ۰۸/۰۸/۲۰۱۷ راه اندازی شده است و در مدت کمی توانست به سرعت رشد و به یک سایت معتبر یا همان legit تبدیل شود.

برای عضویت در سایت بر روی بنر بالا و یا لینک زیر کلیک کنید و سپس گزینه register را از بالای صفحه انتخاب و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

به دلیل وجود ریسک سرمایه گذاری در سایتهای کلیکی لینک غیر فعال شده

با ادامه مطلب همراه ما باشید تا به برسی سایت و آموزشهای داخل سایت بپردازیم.

پس از ورود به سایت صبر کنید تا سایت لود شود و سپس در بالای سایت بر روی گزینه Click to open your account کلیک کنید تا وارد محیط کاربری خود شوید

سایت aticlix متعلق به Atif raza یا عطیف رضا از پاکستان است و ati مخفف نام عطیف مییباشد بنابراین ما هم نام پارسی این سایت را عطی کلیکس قرار دادیم.
ما هر چه در پلن سایت عطی کلیکس کنکاش کردیم متوجه نشدیم چرا این سایت با استقبال خوبی از طرف کلیکر ها مواجه شده است.!
ارزش کلیک دایرکت ریفرال ها که ۰٫۰۰۰۵ میباشد و کلیک های ریفرال های اجاره ای نیز ۰٫۰۰۱۵ دلار در عضویت استاندارد تعیین شده است که در اکثر سایت های کلیکی این رقم حداقل ۰٫۰۰۵ دلار میباشد.
البته شما در عضویت نهایی این سایت و با پرداخت مبلغ ۷۲۰ دلار در سال میتوانید ارزش کلیک های زیر مجموعه های مستقیم و اجاره ای خودتان را به ۰٫۰۱ دلار برسانید.
در سایت Aticlix تبلیغات نسبتا زیادی برای کلیک کردن وجود دارد و علاوه بر آن شما میتوانید از بخش offerwalls به تبلیغات کلیکی بیشتری نیز دسترسی پیدا کنید که البته معمولا این نوع تبلیغات از ارزش کمتری برخوردار هستند.
با این وجود این سایت ارزش ثبت نام و فعالیت را دارد و آنطور هم که از بازخوردهای این سایت مشخص هست کاربران آن از درآمدهای کسب شده خود در این سایت رضایت دارند.

جدا از کسب درآمد از تبلیغات کلیکی شما میتوانید در بخش Revenue_shares نیز سپرده گذاری کنید و بازپرداخت آن را روزانه و به مدت ۱۰۰ روز و با سود کلی ۲۰ درصد دریافت کنید.
حداقل سپرده گذاری ۵ دلار است که پس از پایان ۱۰۰ روز به شما ۶ دلار برگردانده شده است، به علاوه اینکه شما با سپرده گذاری هر ۵ دلار جدا از دریافت ۲۰ درصد سود، ۱۰۰۰ اعتبار جهت تبلغ،۲۵۰۰۰ بازدید بنری، ۱ عدد تبلیغ هنگام ورود به سایت و همچنین ۵۰ امتیاز بصورت رایگان دریافت خواهید کرد.
بنابراین هوشمندانه ترین کار برای افرادی که قصد دارند در این سایت تبلیغات کلیکی خریداری کنند این است که با سپرده گذاری یک تیر و چند نشان بزنند.

جدول اطلاعات سایت
حداقل برداشت  ۳$
بیشترین کاربران ایران-فرانسه-پاکستان
انتظار پرداخت ۲۴ ساعت
ارزش کلیک ۰٫۰۰۳ الی  ۰٫۰۲ $
تعداد تبلیغات + ۳۰
پرداخت به Payeer, Cryptocurrency Wallet, Payza, PerfectMoney
کشور مورد قبول تمام کشورها
شروع فعالیت ۲۰۱۷
میانگین کلیک ریفرال ۲
ارزش کلیک ریفرال DR: 0.0005 Up To 0.01      –      RR: 0.0015 Up To 0.01
واحد پرداخت دلار $
پتانسیل درآمد ماهانه ۷۵۰$
در کانال های ما نیز حتما عضو شوید برای دیدن سایتهای داغ بیتکوین رایگان
کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

آموزش سایتهای کلیکی

سایت کلیکی ATICLIX

کسب درآمد با سایت کلیکی

کسب درآمد دلاری

۹۷/۰۷/۲۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی