آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

آموزش نصب کیف پول کوینومی روی موبایل-Coinomi wallet

اگر شما به دنبال یک کیف پول موبایل هستید که پرسرعت بوده، استفاده از آن آسان باشد و تنوع گسترده‌ای از آلتکوین ها را پشتیبانی کند،کیف پول کوینومی یکی از گزینه‌هایی است که با آن می‌توانید ارزهای رمز‌نگاری‌شده را بر روی موبایل خود ذخیره کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه عضویت و کار با آن را مشاهده کنید.

معرفی کیف پول coinomi :

کوینومی یک کیف پول موبایل است که برای ذخیره‌ی رمز ارزهای متعدد شامل بیت‌کوین و اتریوم طراحی شده است. کیف پول کوینومی که سال 2014 راه‌اندازی شده، قدیمی‌ترین کیف پول با پشتیبانی از داراییهای دیجیتال مختلف با میلیون‌ها کاربر فعال است. تا کنون هیچ کیف پول کوینومی هک نشده یا حتی در معرض خطر نفود هم نبوده است.

با کوینومی می‌توانید تنها با چند کلیک ذخیره بیت‌کوین، اتر و دیگر سرمایه‌های دیجیتال را بر روی موبایل اندروید خود آغاز کنید.

Coinomi در حال حاضر بیش از 500 ارز دیجیتال را بطور یکجا پشتیبانی می‌کند! این ویژگی، Coinomi را به برترین والت از نظر تعداد ارز قابل پشتیبانی تبدیل کرده است. این 500 ارز دیجیتال شامل 125 ارز دیجیتال با بلاک‌چین اختصاصی (همانند بیت‌کوین، لایت‌کوین و …) به همراه 382 توکن است.

بررسی کامل کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی کاملا رایگان بوده و کاربران می توانند بدون نگرانی ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کرده و از امکانات این کیف پول بهره مند شوند. کوینومی علاوه بر آن که یک کیف پول می باشد ، این قابلیت را نیز به کاربرانش می دهد تا بدون نیاز به ارسال پی در پی ارز دیجیتال خود به صرافی برای انجام معامله ، به شکل مستقیم از روش رابط کاربری این کار را انجام بدهند. کوینومی برای ارائه خدمات کارمزدی دریافت نمی کند. کوینومی در سایت رسمی خودش گفته است که ،از انجام تراکنش با این صرافی ها سودی بدست می آورد ، با اینکه مستقیم از کاربران هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. کوینومی با وجود این هزینه ها ،اما هنوز رابط کاربری خوب ، سرعت و امنیت بالایی که به کاربرانش ارائه می دهد ، باعث شده است تا از رقبای خودش نیز برتر باشد. کوینومی از فناوری رمز نگاری قوی، نصب آسان و همچنین طراحی کاربر پسند استفاده می کند. این کیف پول برای سیستم عامل های اندروید ، IOS ، لینوکس ، مک و ویندوز در دسترس می باشد.

 ویژگی های مهم کیف پول کوینومی

  • کوینومی از صدها ارز دیجیتال همچنین توکن های مختلف تا سایر آلاکوین ها ، پشتیبانی می کند.
  • نصب این کیف پول ساده و آسان بوده و تنها با چند کلیک می توان کیف پول خود را ساخت.
  • انجام معاملات در آن به علت صرافی های تعبیه شده آسان می باشد.
  • در این کیف پول امینت حریم خصوصی بالا بوده و به مسائل امنیتی و کنترلی کاربر نیز اهمیت بالایی می ده.
  • از زبان های زیادی همچون انگلیسی، روسی و چینی پشتیبانی می کند.

نکته قابل توجه در مورد کیف پول کوینومی این است که:

زمانی که کیف پولتان را ایجاد می کنید، یک عبارت بازیابی به شما می دهد. شما هرگاه که بخواهید کیف پولتان را بر روی یک دستگاه دیگر راه اندازی کنید فقط نیاز به کلمه بازیابی دارید. حتی زمانی که تلفن همراهتان به سرقت برود، کسی نمی تواند از دارایی شما استفاده کند چون تمام تراکنش های شما با پسورد محافظت می شود.

تاریخچه کیف پول کوینومی

جورج کیمیونیس که یک سرباز ، با سابقه ی نیروی های ویژه و همچنین فارغ التحصیل لیسانس علوم تکنولوژی از دانشگاه منچستر ، در سال 2014 این پاتفرم را راه اندازی کرد. شهرت این پلتفرم به دلیل دارا بودن سطح امنیت بالا برای کاربران می باشد. این کیف پول تا قبل از رشد ارزهای دیجیتال در سال 2017 ، برای کاربران خودش امکان ذخیره سازی امن دارایی های دیجیتال را فراهم کرده بود.

کارمزد تأیید تراکنش کوینومی

کیف پول کوینومی برای انجام تراکنش ها هیچ هزینه ای دریافت نمی کند. بلکه زمانی که تراکنشی را ارسال می کنید کارمزد کمی باید پرداخت شود، و به گفته تیم توسعه دهنده کوینومی ، این هزینه به حساب شرکت نرفته بلکه به خود شبکه آن ارز اختصاص داده می شود.

امنیت کیف پول کوینومی

کیف پول کوینومی از یک سری تکنیک ها برای حفظ حریم خصوصی و رمزنگاری های پیشرفته برای بالا بردن امنیت خودش استفاده می کند.


چند مورد از ویژگی های امینتی کیف پول کوینومی عبارتند از:

  • کیف پول HD

کیف پول کوینومی یک کیف پول HD بوده است. HD مخفف Hierarchical Deterministic به معنی سلسه مراتب قطعی می باشد. یعنی از یک الگوریتم خاص جهت ایجاد عبارت بازیابی برای حساب استفاده می کند.

این الگوریتم پس از استفاده از 100 هزار دور از تابع درهم ساز الگوریتم SHA 256 برای هر کاربر، یک عبارت محافظتی ایجاد می کند، به همین ترتیب عبارات غیر قابل رمز گشایی را تولید می کند.

  • اختصاص محدوده IP به زیر شبکه

کوینومی از روش تخصیص محدوده IP به زیرشبکه استفاده می کند و این اطمینان را می دهد که در هنگام انجام تراکنش در بلاک چین IP کاربران به هیچ وجه به اشتراک گذاشته نمی شود. این کار باعث ایجاد یک لایه امنیتی شده و برای آن دسته از کاربرانی که امنیت تراکنش با ارزهای دیجیتال برایشان مهم است بهترین گزینه می باشد.

  • مخفی کردن نشانی IP و منبع باز بودن

کوینومی با مخفی کردن آدرس IP از طریق سرور، امنیت هویت کاربرانش را فراهم می سازد. این کار باعث محافظت از اطلاعات شخصی و جزئیات تراکنش ها می باشد.

آموزش نصب کیف پول Coinomi برای اندروید

شما می‌توانید برنامه‌ی کوینومی را از Google Play برای اندروید دانلود کنید. اگر به Play Store دسترسی ندارید، این امکان نیز وجود دارد که برنامه را مستقیما از وبسایت Coinomi به آدرس coinomi.com بر روی موبایل خود دانلود کنید. 

 

پس از دریافت اپلیکیشن از گوگل پلی (پلی استور) و نصب اپلیکیشن و بازکردن از شما دو گزینه پرسیده می شود.اول درخواست ایجاد کیف پول جدید و دوم بازگردانی کیف پول قبلی. گزینه ایجاد کیف پول جدید را انتخاب نمایید.

کیف پول از شما میخواهد که کلمات ریکاوری را یادداشت نمایید. درصورت بروز مشکل یا پاک شدن نرم افزار ،به وسیله این کلمات می توانید کیف پول را دوباره راه اندازی کرده و موجودی حسابتان را بازیابی نمایید. لذا دقت لازم را در حفظ و نگه داری این کلمات به عمل آورید همین طور که مشخص است این کلمات در دست هر شخصی باشد می تواند ارز های دیجیتال شما را به کیف پول دیگری انتقال دهد.

در مرحله بعدی می توانید انتخاب کنید که کیف پول چه کوین هایی را نیاز دارید،البته بعدا هم می توانید این لیست را به دلخواه تغییر دهید و ارز دیجیتال مورد نظرتان را به لیست اضافه کنید یا کم کنید.

فراموش نکنید که برای بالا بردن امنیت کیف پولتان حتما پسورد انتخاب کنید. برای این کار از قسمت منو وارد settings شوید ، setup security pin یا setup password را انتخاب کنید و برای کیف پولتان رمز انتخاب نمایید.

حفظ و نگهداری کلمات بازیابی در کیف پول کوینومی

اگر تلفن همراه تان گم شود می توانید به کمک عبارت 24 کلمه ای بازیابی تلفن همراه تان را بر روی هر دستگاه دیگری به راحتی بازیابی نمایید.

توجه کنید که اول، ترتیب یادداشت کردن این 24 کلمه رعایت شود و دوم اینکه بر روی کامپیوتری که به اینترنت متصل است آنها را نگهداری نکنید چون قابلیت هک شدن دارند. سعی کنید در یک دفترچه یادداشت آنها را به ترتیب بنویسید و در منزل شخصی و جای مطمئن نگهداری کنید که اگر یک موقع تلفن همراه شما به سرقت رفت و یا رمز خودتان را فراموش کردید بتوانید بوسیله این کلمات بازیابی مجددا کنترل کیف پول خودتان را به دست بگیرید.

نحوه ی پرداخت با استفاده از کیف پول Coinomi

برای پرداخت با استفاده از کیف پول Coinomi ، ابتدا ارز دیجیتالی که با آن می خواهید پرداخت را انجام دهید، انتخاب می کنید. سپس آدرس کیف پول دیجیتالی که می خواهید به آن پرداخت را انجام دهید، وارد کرده و سپس گزینه ی send را می زنیم.کار پرداخت به همین راحتی صورت می گیرد.

کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال
 

 

آموزش Coinomi

آموزش کار با کیف پول کوینومی

کیف پول Coinomi

کیف پول کوینومی

۹۹/۰۴/۱۶

نظرات (۷)

سلام دوستان.کیف پول کوینومی ویندوز نصب کردم.کد بازیابی رو برنداشتم.پسوردم فراموش کردم.موقع نصب کدها رو هم مرتب وارد نکردم.فقط کدهای بهم ریخته رو دارم.میتونید کمکم کنید؟09151985921محمود.ممنونم

یک هفته ی قبل مونرو گرفتم ارسال کردم کیف پول هنوز نیومده 

میزنه ارتباط برقرار نیست هر کاری کردم دوباره نوشت ارتباط برقرارنیست 

کسی مدونهچه طوری باید درستش کنم

 

س نهلام.کیف پول کوینومی بررسی ویندوز نصب کردم فقط کدهای بهم ریخته رو دارم.پسوردم فراموش  کردم.راهی برای باز کردن کیف پولم هست؟

سلام.کیف پول کوینومی بررسی ویندوز نصب کردم فقط کدهای بهم ریخته رو دارم.پسوردم فراموش  کردم.راهی برای باز کردن کیف پولم هست؟

من هم با عبارت بازیابی و کلمه عبور نتونستم کوینومی رو سر گوشی دیگه ریکاوری کنم و موجودیم رو ببینم. 

۳ تیر ۹۹، ۱۹:۴۰
پاسخ:
چه اروری میده
عبارات بازیابی رو به ترتیب وارد کنید.
رمز عبور و کلمات پشتیبانی رو زدم اما موجودیم بالا نیومد؟؟
سید های خصوصی رو چندین جا کپی کردم قبل اینکه موجودی توش باشه کیف پول هام ریکاوری میشد بعد افزایش موجودی تست کردم اصن به کل کیف پول هام عوض شد روی چند ارز تست کردم همینطور شد
سلام اگه کسی برنامه رو حذف کنه چطوری میتونه به کیف پولش دسترسی پیدا کنه
۱۳ دی ۹۷، ۱۸:۲۸
پاسخ:
سلام.توسط رمز عبور و همچنین کلمات ریکاوری که موقع ثبت نام بهتون میده میتونید دسترسی پیدا کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی