🔹 ⁣محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به موضوع ارز دیجیتال#بیت_کوین ، اظهار داشت: می‌توان از ظرفیت ارز دیجیتال در ظرفیت‌های کلان ملی بین کشور‌ها استفاده کرد. وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه کل کشور موضوع پیمان‌های پولی دو و چند جانبه مطرح شده افزود: لذا بحث استفاده از ظرفیت ارز‌های دیجیتال در زمینه پیمان‌های پولی در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

🔸 کی اف سی کانادا با قبول ارز #بیت_کوین به صورت آنلاین (درگاه پرداخت bitpay) و با تبدیل نرخ روز، مرغ سوخاری خود را میفروشد

🔹 بانک Sber روسیه، از بزرگترین بانکهای این کشور، با اعلام راه اندازی یک لابراتوار بر پایه ی بلاکچین، در صدد بررسی مشکلات ناشی از این فناوری و نیز برداشتن گامی در جهت توسعه ی بلاکچین می باشد.

🔸اجرای آزمایشی بلاکچین عمومی #اتریوم توسط شرکت هواپیمایی نیوزلند آغاز می شود.

🔹یک مقام رسمی دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که در کوتاه مدت هیچ گونه ممنوعیت تجارت رمزارزها در این کشور وجود نخواهد داشت. 

🔸برخی از منابع خبری مدعی هستند که دولت سنگاپور در پی ایجاد ارز دیجیتال دولتی و یا کنترل قسمتی از بازار  ارزهای دیجیتال نیست.

🔹 به نقل از بلومبرگ ، «مایکل نوا گراتز» میلیاردر سرشناس از برنامه خود برای تاسیس یک بانک کاملا بازرگانی که به ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری بر پایه بلاک چین اختصاص خواهد یافت و با هدف قرار گرفتن آن در فهرست بورس کانادا خبر داد.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان