پیش بینی «مایکل نوو گراتس» در مورد سقوط قیمت بیتکوین

پس از نوسانات متعددی که قیمت بیتکوین در روزهای گذشته داشت، و بعد از اینکه قیمت بیتکوین تا نزدیک 20 هزار دلار افزایش یافت، شاهد این بودیم که قیمت آن در مدت کوتاهی دوباره افت کرد و تا 13 هزار دلار پایین آمد. 

«مایکل نوو گراتس»، میلیاردری که طرفدار بیتکوین است و پیش از این برنامه ی خود مبنی بر سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری بر روی بیتکوین را به طور علنی اعلام کرده بود، پیش بینی های جالبی در مورد بیتکوین دارد. او قبل از این نیز به خاطر پیش بینی هایش در مورد بیتکوین مشهور بود.

در ماه اکتبر امسال، او پیش بینی کرده بود که قیمت بیتکوین تا ماه آوریل سال 2018 به 10 هزار دلار خواهد رسید. که البته شاهد این بودیم که قیمت بیتکوین از این هم بالاتر رفت و اکنون، پس از افت قیمت مجدد، با قیمتی حدود 14 هزار دلار در بازار معامله می شود. پیش بینی بعدی او در مورد سال آینده این بود که اواخر سال 2018 قیمت بیتکوین به 50 هزار دلار خواهد رسید. 


مایکل، هنگامی به سراغ ارزهای دیجیتال رفت که بیتکوین 50 دلار قیمت داشت و اتریوم حدود 30 سنت در بازار معامله می شد. او با معامله ی این دو ارز و نقد کردن بخشی از سرمایه اش در سال جاری، توانست مبلغی حدود 250 میلیون دلار به دست آورد. 


با این حال «مایکل» بعد از اتفاقات اخیر هنوز بر روی حرف خود مُصرّ است و عقیده دارد بازار ارزهای دیجیتال هنوز هم جای مناسبی برای برای سرمایه گذاری است. اما با وجود اختلافات بسیار شدید در پیش بینی هایی که در مورد بیتکوین می شود، «مایکل نوو گراتس» گفته است که بیتکوین قبل از اینکه به ثبات قیمتی در بازه ی 10 تا 16 هزار دلار برسد، ممکن است افت قیمت شدید تا 8 هزار دلار را نیز شاهد باشد.


اگرچه اخیراً تعداد افراد تاجر و همچنین افراد تازه واردی که پا به عرصه ی ارزهای دیجیتال گذاشته اند بسیار زیاد است، باید به یاد داشت که نباید تمامی سرمایه خود را بر روی یک ارز سرمایه گذاری کرد

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان