اندکی سرمایه گذاری در بیت کوین در سال های گذشته، امروزه می تواند به یک ثروت کوچک تبدیل شده باشد. این موضوع از این واقعیت پرده بر می‌دارد که هیچ چیز در رابطه با آینده سرمایه گذاری های فعلی، قابل پیش بینی نیست.

 رمزارز ها به موضوع داغ این روزها تبدیل شده اند. مردم نیز در سراسر دنیا اگر نگوییم که میلیون ها دلار، بایستی بگوییم هزاران دلار را در این توکن های دیجیتال سرمایه گذاری نموده اند. بازده بالقوه این سرمایه گذاری با ریسک ها و نوسانات بزرگ همراه است.

 قبل از سرمایه گذاری در رمزارز ها ضروری است که وقت کافی را برای تحقیق خود در این زمینه اختصاص دهید. حسین چنگایی حسین چنگایی 22 ساعت پیش 0 224 3 دقیقه خواندن در زیر شش مورد از معایب و مزایای بیت کوین و رمزارز ها، این دارایی های دیجیتال، به نقل از وب سایت entrepreneur.com جمع آوری شده است. 

مزایا: بازده بالقوه بالا هر روزه داستان های سرگیجه اوری از کسب درآمد افراد توسط رمزارز ها شنیده می شود. اگر بخواهیم آن را به عنوان یک چشم انداز بلند مدت بررسی کنیم، باید بگوییم که اگر شما مبلغ هزار دلار را در سال 2013 در بیت کوین سرمایه گذاری می کردید،

 دارایی شما امروز به میزان 400 هزار دلار ارزش داشت. تعدادی از کوین های جایگزین (آلتکوین) که به جمع 10 توکن برتر بازار سرمایه راه پیدا کرده اند، در ماه های اخیر توانسته بودند بیش از 1000 درصد افزایش قیمت را تجربه کنند. معایب: تیم های بدون تجربه کافی هر رمزارز اساساً یک محصول استارت آپی برای حل یک مشکل جدی می باشد. 

رمزارز ها یک موضوع کاملاً جدید و نو می باشند. در فضای رمزارز ها، تیم های کم تجربه زیادی هستند که در مقایسه با افراد دارای تجربه و دانش گسترده، کمبود دارند. درست مشابه استارت آپ ها، اگر یک تیم به درستی مدیریت نشود، ممکن است تمام پروژه با شکست مواجه شود.

 اکثر پروژه ها اطلاعات مربوط به تیم (توسعه دهنده) خود را در بر می گیرد. یک جست و جوی سریع در شبکه اجتماعیLinkedIn ، می تواند مطالبی زیادی را در رابطه با تجربه تیم ها نشان دهد. crypto investment review 354x220 مزایا و معایب سرمایه گذاری در رمزارز ها irblockchain مزایا: سیال بودن زمانی که شما در دارایی هایی همانند یک استارت آپ سرمایه گذاری می کنید، ممکن است پول های شما برای چند سال قفل شود.

 در این شرایط تا زمانی که کسی سهام شما را خریداری نکند، شرکت به نتیجه برسد و یا عمومی نشود،

 شما در این وضعیت گیر کرده اید؛ اما در صورتی که در رمزارز ها سرمایه گذاری کنید، سرمایه شما همیشه در جریان خواهد بود. شما با استفاده از رمزارز ها می توانید خرید و فروش را در هر لحظه ای به سرعت انجام دهید. بازار در هفت روز هفته و در کلیه ساعات شبانه روز دایر می باشد. 

خرید و فروش عموماً با سرعت بالا انجام می شوند، به همین دلیل در مواقعی که بازار دارای نوسانات است، شما می توانید به سرعت به آن واکنش نشان دهید.

 معایب: مشکلات فنی رمزارز ها زمانی که مردم به سمت سرمایه گذاری در رمزارز ها می روند، سخت ترین چیز برای آن ها درک حقیقت تماماً دیجیتالی بودن آن است. شما می توانید هر سرمایه ای را به منابع قابل لمس تبدیل کنید، اما در حقیقت بیت کوین، ذاتی دیجیتال داشته و قابل لمس نمی باشد. 

با توجه به این که این دارایی ها کاملاً دیجیتال هستند، معمولاً با مشکلات فنی مواجه می شوید. صرافی ها و بازار ها می توانند در مواقع شلوغی بسیار کند عمل کنند. در هنگام ازدحام شبکه ها، سپرده ها و برداشت ها غیر فعال می شوند. در این مواقع، در صورتی که شما نیاز به فروش و یا جا به جایی کوین ها داشته باشید، در مقابل صرافی ها بی دفاع بوده و متضرر خواهید شد. 

مزایا: شفافیت بیت کوین و رمزارز ها شفافیت ویژگی ای است که برای بررسی و ارزیابی یک موضوع به آن نیاز داریم. تا زمانی که در یک تیم نباشید، درک تمامی جنبه های یک موضوع ناممکن است. بسیاری از رمزارز ها نسبت به تعهدات خود شفاف عمل می کنند. اکثر آن ها توضیحات، اطلاعات و سایر مطالب مربوطه را در یک طرح اولیه که سندی طولانی پیرامون کلیات پروژه و تکنولوژی آن است، ارائه می کنند. این اطلاعات معمولاً شامل نقشه راه، اعضای تیم و اغلب اوقات کد آن ها می شود. این کد ها به منظور نمایش عمومی معمولا بر روی وب سایت Github قابل دسترسی می باشند. 

زمانی که فعالیت زیادی بر روی Github یک شرکت وجود نداشته باشد، یک نشانه بد تلقی می شود. معایب: امنیت یکی از بزرگ ترین معایب رمزارز ها، موضوع امنیت آن می باشد. صرافی های زیادی تا به حال هک شده اند و میلیون ها دلار دارایی دیجیتال از بین رفته است. کسانی که کوین های خود را در آن صرافی ها نگهداری کرده اند، تقریباً همه چیز خود را از دست داده اند. رمزارز ها هنوز از طرف شرکت بیمه سپرده فدرال (به اختصار FDIC) بیمه نشده اند و بنا بر شواهد، این اتفاق به زودی محقق نمی شود. 

شما بایستی در مواقع خرید، فروش و نگهداری کوین ها بسیار مراقب باشید. ما به شما استفاده از کیف پول های ذخیره سرد را توصیه می کنیم که به شما قابلیت کنترل کلید خصوصیتان را می دهد. کلید خصوصی شما آن چیزی است که به شما اجازه دسترسی به کوین های خود در بلاکچین را می دهد. بهتر است این کلید را به صورت آفلاین و در جای امن نگهداری کنید. سرمایه گذاری در بیت کوین و رمزارز ها بسیار پر خطر می باشد.

 بازار ها بسیار کم ثبات و پر نوسان بوده و حقیقت این است که این تکنولوژی بسیار جوان می باشد. با این حال، این بازار ها هنوز یک فرصت عالی برای افراد علاقه‌مند به سرمایه گذاری محسوب می شوند. پیشنهاد می کنیم که با رمزارز ها همانند سایر سرمایه گذاری ها رفتار کنید. توصیه پایانی ما این است که در این زمینه خودتان نیز به اندازه کافی تحقیق کنید.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان