🔸طبق یک نظرسنجی انجام شده توسط شبکه اعتباری به نام RCN ، تقریبا یک چهارم از پاسخ دهندگان معتقدند که بلاک چین طی پنج سال (تا سال 2023) سیستم مالی را در دست خواهد گرفت، در حالی که تقریبا 40 درصد گفته اند که طی پنج تا ده سال آینده (تا سال 2028) این اتفاق رخ خواهد داد.

🔹شرکت لومن‌ لب (Lumenlab) واقع در سنگاپور، ، محصول بیمه‌ای قدرت گرفته از ‎بلاک‌چین برای تضمین مالی از زنان در معرض خطر دیابت بارداری را با موفقیت آزمایش کرده است.

🔸 اکسچنج بیترکس (Bittrex) آمریکا امکان مبادله دلار با رمزارزهای کاردانو (ADA) و زدکش (ZCash) را فراهم می‌کند.

🔹 شرکت امورگو (Emurgo) شاخه سرمایه‌گذاری کاردانو با همکاری شرکت کارگزاری IronFX در حال راه‌اندازی یک اکسچنج رمزارزی با قابلیت ورود پول فیات هستند. این اکسچنج از دو ماه دیگر شروع به کار خواهد کرد.

🔸 بورس نزدک (NASDAQ) از فصل دوم سال ۲۰۱۹ میلادی اکسچنج رمزارزی خود را راه‌اندازی می‌کند. این بورس هدف اصلی این اکسچنج را وجود یک اکسچنج قابل قبول فدرال در آمریکا می‌داند.

🔹پیش بینی مرکز پژوهش‌های مجلس: رشد اقتصادی ایران در سال ۹۷، یا «منفی نیم درصد» یا «منفی ۲.۸ درصد» خواهد بود.

🔸سطوره فوتبال ژاپن، Keisuke Honda، اخیرا به عنوان چهره تبلیغاتی صرافی آنلاین ارزهای دیجیتال ژاپنی Bitpoint انتخاب شده است. در بیانیه Bitpoint تصریح شده است که پرداختی از طریق ارزهای دیجیتال بوده است.

🔹کشور کره جنوبی از جهات مختلف در زمینه بلاک‌چین پیشرو است. اخیرا بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات مرتبط باژؤنتیک به نام Macrogen اعلام نموده است قصد دارد پلتفرمی را بر بستر بلاک‌چین ایجاد کند تا اطلاعات ژنتیکی را رویش ذخیره سازد.

🔸اولین تلویزیون هوشمند با قابلیت استخراج ارزهای دیجیتال توسط شرکت Canaan Creative ارائه شد. این شرکت که دومین تولیدکننده تجهیزات استخراج ارز دیجتال در جهان است این بار نوآوری جدیدی را مطرح کرده است.

🔹بانک مرکزی هند در حال بررسی پول دیجیتال همتای روپیه برای پرداخت هایش می باشد.

🔸قانونگذاران لهستان یک لایحه جدید را برای تأیید سیاست مالیات بر ارزش افزوده فعلی بر پایه Cryptowaluty معرفی کرده اند.

🔹 یک مقام ارشد قانون‌گذاری در روسیه برای دور زدن تحریم این کشور از سوی امریکا، پیشنهاد داد تسلیحات نظامی روسیه در قبال یک ارز رمزپایه با پشتوانه طلا فروخته شود.

🔸 یکی از خالقان اتریوم Joseph Lubin: مطمئن نیستم که دستکاری بازار ارزها به تتر مربوط باشه .اگر هم باشه به خاطر غیر قابل کنترل بودن بورس ها است‌، که بازیگران بزرگ بازار اجازه هر کاری را دارند.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

کانال تلگرام کسب درآمد قطره ای بیتکوین و چندین ارز دیجیتال با فاست هاب
کانال فاست هاب FAUCETHUB