آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

فهرست اخبار ارز دیجیتال در هفته ای که گذشت

🔹صاحب ژاپنی اکسچنج هک شده کوین چک تصمیم دارد یک پلت فرم آمریکایی را راه اندازی کند.

🔸انجمن نویسندگان اسپانیایی , ناشران و دانشکده مهندسی مادرید ، بلاکچین را برای مدیریتاِ حق نسخه برداری، بررسی خواهد کرد.

🔹نتیجه سال ها تحریم؛ افزایش ۹۴ برابری قیمت سکه در مدت ۲۱ سال از ۳۸ هزار تومان به ۳.۵ میلیون تومان

در حالی که اونس جهانی طلا فقط ۳ برابر از ۴۸۶ دلار به ۱۲۲۴ دلار افزایش قیمت داشته است.

🔸در نمایشگاه الکامپ (6 تا 9 مرداد) از ارز دیجیتال‌ ملی رونمایی می‌شود!![

🔹دین آناستوس، مدیر عامل شرکت توسعه گران بلاک چین : بیت کوین شانس زیادی دارد که دوباره افزایش قیمت دیگری را تجربه کند و به رکورد جدید بیشترین قیمت برسد.

🔸سرگئی سولونین، مدیر عامل Qiwi (سرویس ارائه دهنده خدمات پرداخت روسی) اذعان داشت در سال ۲۰۱۱ یکی از کارکنان از طریق درگاه‌های پرداختی این شرکت موفق به استخراج بیت کوین شده است. طبق گزارش سایت روسی Meduzaکه در ۲۵ جولای منتشر شد، این شخص موفق به استخراج ۵۰۰,۰۰۰ بیت کوین شده است.

🔹کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا (SEC) درخواست مجوز ETF بیت کوین برادران Winklevoss را رد کرد. این خبر توسط شبکه CNBC منتشر شد و باعث کاهش قیمت بیت کوین شد.

🔸 پرداخت رمزارز به فعالان سیاسی در آمریکا! یک مقام کاخ سفید به دنبال ایجاد رمزارزی برای پرداخت به عنوان جایزه‌ی فعالیت‌های سیاسی افراد است.

ترامپ روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه/ 9 می) خروج رسمی آمریکا از برجام را اعلام کرد. پس از این اتفاق، وزارت خزانه‌داری آمریکا طی یک بیانیه‌، برنامه‌ای زمانبندی‌ شده را برای بازگشت تحریم های ایران اعلام کرد. بر اساس این بیانیه برخی از تحریم هایی که به‌ موجب برجام متوقف شده بودند طی #سه_ماه آینده و برخی طی #شش_ماه آینده مجدداً برقرار خواهند شد. همچنین تحریمها علیه افراد خارج شده از "فهرست افراد ویژه مشخص شده و بلوک شده" (SDN) و سایرفهرستها حداکثر تا 14 آبان سال 1397 مجدداً اعمال خواهد شد. 
🔹 تحریمهای بازگشتی بعد از دوره 90 روزه : دوره 90 روزه در تاریخ 6 اوت 2018 ( 15 مرداد 1397) به پایان می‌رسد. بعد از این تاریخ، دولت آمریکا تحریمهای ذیل را که به‌موجب برجام رفع شده بودند احیا خواهد کرد:
۱- تحریمهای مربوط به خرید یا اکتساب اسکناس‌های دلار آمریکا توسط حکومت ایران
۲- تحریمهای مربوط به تجارت طلا یا فلزات گرانبها توسط ایران
۳- تحریمهای مربوط به فروش، عرضه، تأمین یا نقل وانتقال گرافیت، فلزات خام و نیمه ساخته مانند آلومینیوم و فولاد و صادرات یا نرم افزار برای یکپارچه سازی فرآیندهای صنعتی به ایران
۴- تحریمهای مربوط به معاملات خرید یا فروش ریال ایران یا نگهداری حسابها و وجوه عمده‌ای که در خارج از خاک ایران بر پایه ریال ایران نگهداری میشوند
۵- تحریمهای مربوط به خرید، پذیره نویسی یا تسهیل معاملات دیون حاکمیتی ایران
۶- تحریمهای بخش خودروسازی ایران 
🔻🔺علاوه بر این، بعد از گذشت این دوره 90 روزه، دولت آمریکا مجوزهای برجامی صادر شده برای رفع تحریمهای اولیه زیر را لغو خواهد کرد:
۱-  مجوز واردات فرش و مواد غذایی از مبدأ ایران به آمریکا و برخی مبادلات مالی مرتبط با آنها ذیل مجوزهای مربوط به "قانون تحریمها و مبادالت ایران"
۲- فعالیتهای انجام شده وفق مجوزهای صادرشده برای صادرات و باز صادرات هواپیماهای تجاری مسافربری و قطعات و خدمات مربوطه به ایران؛ 
توضیح : اشخاصی که بعد از رفع تحریمهای آمریکا علیه ایران وفق برجام وارد فعالیتهای بالا شده اند بایستی برای اجتناب از قرار گرفتن در فهرست تحریمهای آمریکا تا 6 اوت 2018 این فعالیتها را به تدریج کاهش دهند.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

اخبار ارز دیجیتال

تحریمهای ترامپ

فهرست اخبار ارز دیجیتال

فهرست اخبار ارز دیجیتال در هفته ای که گذشت

۹۷/۰۵/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی