🔹الکس لبد محقق مجله‌ی Good Audience، که در عرصه‌ی بلاک چین فعالیت می‌کند در مقاله‌ای به بررسی کد‌های قرارداد هوشمند GUSD پرداخت؛ وی معتقد است که ویژگی‌های این ارز بر خلاف ذات ارز‌های دیجیتالی مانند بیت کوین است. این توکن حاوی مقرراتی است که ممکن است منجر به فریز شدن حساب سپرده‌گذاران صرافی Gemini شود.

🔸سوئت کوین (SweatCoin) یک ارز دیجیتالی رمزگذاری شده است که به وسیله یک اپلیکیشن بدست می آید. سوئت کوین با محاسبه تعداد قدم‌ها در طی پیاده روی، به شما پول می‌دهد. با این پول می توانید از مارکت لوازم ورزشی و موبایل و ... خریداری کنید. بر اساس گفته سازنده این سرویس، به ازای هر ۱۰۰۰ قدم یک سوئت کوین به کاربر تعلق می‌گیرد. قیمت گوشی ایفون ۸ برابر با ۲۰هزار سوئیت کوین است.

🔹با مراجعه به سایت پلیس راهور در بخش استعلام تخلفات رانندگی اگر به سورس‌ کد صفحه موردنظر مراجعه شود، شاهد درج یک کد جهت ماینینگ دوج کوین Dogecoin خواهید بود .

🔸رمزارز کاردانو به اکسچنج Biztranex افزوده می‌گردد. این اکسچنج بزرگترین اکسچنج رمزارزی ویتنام است.

🔹اکسچنج باینانس پلتفرم کمک‌های خیریه ساخته است. توسط این پلتفرم خیریه‌ها می‌توانند از سراسر جهان کمک‌ها را به صورت رمزارزهای متفاوت دریافت نمایند.

🔸نماینده‌ی کنگره‌ آمریکا، Tom Emmer در حال برنامه ریزی برای معرفی سه لایحه در حمایت از فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال می‌باشد. این نماینده قصد دارد به زودی این 3 لایحه را در کنگره به بحث بگذارد. 

🔹بانک PNC ایالات متحده ازRippleNet برای پردازش پرداخت های بین المللی مشتریان خود استفاده می کند این امر باعث افزایش یکباره قیمت ریپل شدِ.

🔸آلبرت هیزن، بزرگترین سوپر مارکت زنجیره ای هلند است که استفاده از بلاکچین برای ایجاد خط تولید آبمیوه را بسیار کارآمد می داند.

فهرست خبرها

🔸طبق بیانیه‌ای منتشر شده در روز ۲۱ام سپتامبر توسط نیکولاس مادورو(Nicolas Maduro) رئیس جمهور ونزوئلا، قرار است از ماه اوکتبر ۲۰۱۸ رمزارز پترو(Petro) به عنوان رمزارز ملی با پشتوانه‌ی نفت این کشور در تجارت‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار بگیرد.

🔹کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا خواستار توضیح بیشتر در خصوص فهرست شدن و مبادلات یک صندوق قابل معامله در بورس برای بیت کوین شده است. صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مورد نظر توسط شرکت سرمایه‌گذاری VanEck و شرکت خدمات مالی SolidX پشتیبانی می‌شود. این صندوق ابتدا در تاریخ ۶ ژوئن تشکیل شد. گفته‌ها حاکی از آن‌اند که پشتوانه آن فیزیکی است و قابلیت نگهداری از بیت کوین های واقعی را دارد. بنابراین انتظار می‌رود که این صندوق در بورس اوراق بهادار شیکاگو (CBOE) و بورس سهام (BZX) فهرست شود.

🔸جک ما بنیان‌گذار علی‌بابا؛ غول تجارت الکترونیک چین، معتقد است، بلاک چین و دیگر فناوری‌های پیشرفته هنوز نیاز دارند قابلیت خود را برای ایجاد جامعه‌ای سبزتر و کارآمدتر ثابت کنند.

🔹 شرکت Bitfury Group، که مستقر در سانفرانسیسکو است، از «مجموعه ی جدید سخت افزار ماینینگ بیت کوین» با استفاده از آخرین تراشه استخراج SHA-256 ASIC به نام Bitfury Clarke رونمایی کرد. بنا به آنچه روی وب سایت این شرکت قرار گرفته است، Bitfury Clarke نرخ هش معادل ۱۲۰ گیگا هش بر ثانیه (GH/s) و نرخ توان موثر کمتر از 55 mJ/GH دارد.

🔸ریپل در جهش اخیر خود با پشت سر گذاشتن اتریوم توانست به مکان دوم ارزش معاملات بازار رمزارزی برسد. بر اساس داده‌های CoinMarketCap ریپل(XRP) با ارزش کل بازار 23.9 میلیارد دلار و با اختلاف بیش از 400 میلیون دلاری نسبت به اتریوم در ردیف دوم فهرست ارز‌های بازار قرار گرفت.

🔹خانم ابیگیل جانسون (Abigail Johnson) مدیرعامل کمپانی سرمایه‌گذاری Fidelity Investments روز جمعه اعلان کرد که این کمپانی به عنوان چهارمین کمپانی مدیریت دارایی در جهان با بیش از ۲/۵ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت خود قصد دارد تا پایان سال ۲۰۱۸ اقدام به عرضه‌ی محصولات و خدمات مرتبط با صنعت رمزارزی و تکنولوژی بلاک‌چین کند.

🔸یک منبع آگاه در تماس با سایت خبری RBC اظهار داشته است که در جلسه ای با حضور احتمالی نمایندگانی از صرافی ژاپنی BitFlyer، پلتفرم زنجیره‌بلوکی نِم (NEM) و رمزارز لایت‌کوین، بانک‌های روسی درباره شروع تلاش‌های لابی‌گری با اینها رایزنی کرده‌اند. علاوه بر این‌ها وزیر سابق دارایی لوکزامبورگ باهدف ارائه تجربیات کشورش در زمینه ایجاد چارچوب قانونی برای رمزارزها در این نشست حاضر بوده است.

🔹یک عضو کنگره ایالات متحده اعلام کرد که سه لایحه جدید برای حمایت از توسعه فن آوری های بلاکچین و همچنین استفاده از رمزارزها در ایالات متحده را معرفی خواهد کرد.

🔸طبق نظر سنجی در سایت اینسایدر 72% از دارندگان ارزهای دیجیتال درحال برنامه ریزی برای افزایش دارایی های خود در سال آینده هستند و با گذشت زمان نیز این تمایل افزایش می یابد.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

کانال تلگرام کسب درآمد قطره ای بیتکوین و چندین ارز دیجیتال با فاست هاب
کانال فاست هاب FAUCETHUB