🔹ریپل قصد دارد، کوین XRP را به عنوان اوراق بهادار معرفی کند. به همین علت این شرکت با سومین شکایت خود در دادگاه کالیفرنیا مواجه شد.

🔸کلم چمبرز، مدیرعامل وبسایت سرمایه گذاری ADVFN.com اخیرا درباره کاهش سود ماینینگ بیت کوین اعلام کرد که به دلیل کاهش سود حاصل از ماینینگ، ماینرها این صنعت را کنار گذاشته‌اند.

🔹مدیر عامل شرکت بایننس در مصاحبه با بلومبرگ گفت که او بدنبال آن است تا به رکورد درآمد یک میلیارد دلار در سال برسد.

🔸یک کسچنج اسرائیلی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتری با اداره مالیات موافقت کرد.

🔹 یکی از مشکلاتی که اکثر سرمایه گذاران در بازار ارز دیجیتال با آن رو به رو هستند، اطمینان به سایت های ارائه کننده خدمات مورد نیاز مثل کیف پول، خرید و فروش ارزها، خرید و تبدیل ووچرها و ... است. متاسفانه کلاهبرداری های انجام شده و محدودیت دانش سرمایه گذاران باعث از بین رفتن قسمتی از سرمایه ایشان شده است. لذا توصیه می شود از سایت های ارزیاب مانند لینک زیر برای پی بردن به درجه اطمینان سایت مورد نظر استفاده کنید.

🔹براساس اعلام دولت کره، این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ یک پروژه بزرگ در زمینه بلاک چین را کلید بزند. در تلاش برای توسعه و پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر بلاک چین، دولت کره در نظر دارد تا بیش از ۱۰،۰۰۰ متخصص و ۱۰۰ شرکت در این صنعت فراگیر را پرورش دهد. هدف اصلی دولت کره جنوبی این است که در بحث بلاک چین یک فضای رقابتی تنگاتنگ ایجاد کند.

🔸شرکت امنیتی بلاک چین CipherTrace در گزارش اخیر خود اعلام کرده است که ۷۳۱ میلیون‌ دلار ارز دیجیتال از صرافی‌ها در طی نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی به سرقت رفته است. سال گذشته میلادی این رقم چیزی در حدود ۲۶۶ میلیون‌ دلار اعلام شد که به خاطر نقص در مسائل امنیتی رخ داده بود. این رقم در نیمه اول سال ۲۰۱۸ حدودا سه برابر شده است.

🔹شرکت «راکوتن» به عنوان شرکت مادر پیام رسان وایبر اعلام کرد که ارز دیجیتال راکتون را طبق برنامه‌ای که در ماه فوریه سال جاری میلادی اعلام کرد، راه اندازی می کند. مدیر عامل این شرکت ژاپنی گفت: شرکت مادر ما در حال کار بر روی «راکوتن کوین» است که یک ارز دیجیتال تلقی و توسط اکوسیستم راکوتن پشتیبانی می شود.

🔸کمپانی HTC اعلام کرد گوشی موبایل بر مبنای بلاکچین تولید نخواهد کرد!!!

🔹رئیس جمهور ازبکستان حکم ادغام blockchain را در سازمان های دولتی به منظور مدرن سازی ادارات و تحریک اقتصاد امضا کرد.

🔸مدیر اجرایی بزرگترین بانک روسیه هرمان گرف می گوید پذیرش"بیت کوین" به عنوان جایگزین فیات به دلیل تمایل دولت ها برای حفظ پول متمرکز ممکن نخواهد بود.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال