آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

عرضه ارز دیجیتال تلگرام تا دو ماه آینده

به نقل از یک منبع نزدیک به پاول دورف، پیام‌رسان جهانی تلگرام در نظر دارد تا در اوایل ماه مارس سال ۲۰۱۹ (اواسط اسفند ۹۷)، شبکه اصلی و توکن پلتفرم شبکه باز تلگرام (TON) را منتشر کند. تلگرام که با داشتن بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه در میان ده پیام‌رسان بزرگ جهان قرار دارد، در سال گذشته میلادی و طی دو دوره پیش‌فروش خصوصی توکن (ICO)، حدود ۱.۷ میلیارد دلار سرمایه برای توسعه تلگرام و پلتفرم TON جذب کرد.

این منبع آگاه در گفتگو با کوین تلگراف تاکید کرد که پاول دروف، بنیانگذار تلگرام، مایل به اعلام زمان دقیق انتشار TON نیست و تاریخ احتمالی (ماه مارس) می‌تواند تغییر کند.

براساس یک گزارش دیگر از خبرگزاری روسی The Bell، تیم دروف به سرمایه‌گذاران گفته است که ۹۰ درصد از TON آماده شده اما به دلیل ذات نوآورانه توسعه، امکان به تعویق افتادن انتشار رسمی وجود دارد.

براساس گزارشات قبلی، هدف TON ارائه راهکاری جدید برای تبادل داده است که از یک ارز دیجیتال داخلی به نام گرام (Gram) قدرت می‌گیرد. در سال ۲۰۱۸، جذب موفقیت آمیز سرمایه به صورت خصوصی باعث شد تا تلگرام به فکر لغو کردن پیش‌فروش عمومی توکن‌هایش بیافتد. طبق پیش‌بینی ها قرار بر این بود که پیش‌فروش عمومی توکن‌ها در اواخر ۲۰۱۸ انجام شود که این اتفاق رخ نداد.

برخلاف شایعاتی مبنی بر حمایت مالی ثروتمند مشهور روسی و مالک باشگاه چلسی، رومن آبراموویچ از این پروژه، تنها دو کارآفرین به نام‌های سرجی سولونین، بنیانگذار پلتفرم پرداخت کی‌وی (Qiwi) و دیوید یاکوباشویلی، بنیانگذار شرکت بزرگ صنعت لبنیات ویم‌بیل‌دن (Wimm-Bill-Dann) به صورت رسمی سرمایه‌گذاری در این پلتفرم را تایید کرده‌اند.

پس از انتشار خبری مبنی بر آمادگی ۷۰ درصدی پلتفرم TON در اواخر اکتبر سال ۲۰۱۸، ایران اعلام کرد که هرگونه همکاری در راه‌اندازی توکن گرام، به عنوان اقدام علیه امنیت ملی و اخلال در اقتصاد در نظر گرفته می‌شود.

منبع : ارزدیجیتال
کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال
 

آرز دیجیتال تلگرام

عرضه ارز دیجیتال تلگرام

۹۷/۱۱/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی