در این پست قصد داریم به معرفی صرافی آنلاین binance بپردازیم .این سایت برای ترید (treading) و تبدیل پولهای مختلف دیجیتالی با ارز پایه بیت کوین، داج کوین، لایت کوین بسیار مناسب میباشد. مراحل قدم به قدم خرید و یا فروش ارزهای دیجیتال در ادامه مطلب شرح داده شده است.

در صورتی که قبلا عضو شده اید


سایت Binance یک صرافی چینی است که در آن می توانیم بیت کوین خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنیم همچنین می توانیم در آن ترید کنیم به این صورت که به وسیله سیگنال ها، تحلیل نمودارها، بررسی اخبار و رویدادهای مرتبط با این حوزه و دیگر اطلاعات لازم؛ ارز ارزان بخریم و گران بفروشیم به این ترتیب می توانیم سرمایه خود را در عرض یکماه دو یا سه برابر کنیم. توجه داشته باشید که ترید کردن گاهی می تواند ریسک بالایی داشته باشد پس بدون دانش و اطلاعات در این حوزه هیچوقت سرمایه زیادی را وارد نکنید. 

البته ناگفته نماند که اگر حساب شده و با رعایت اصول و استفاده از تجربه خود و دیگران ترید کنید، می توانید به سودهای شیرینی برسید. با این توضیحات میرویم سراغ سایت Binance:

صرافی binance حدود 100 ارز را پشتیبانی می کند و 4 ارز اصلی این صرافی عبارتند از BTC, ETH, BNB, USDT (بیت کوین، اتریوم، BNB ارز مخصوص صرافی Binance و تتر)که با استفاده از این 4 ارز اصلی می توان ارزهای دیگر را خریدو فروش کرد. در این صرافی برای تمام ارزهای پشتیبانی شده کیف پول مخصوص همان ارز وجود دارد. بنابراین اگر بخواهیم مقداری بیت کوین به این صرافی انتقال دهیم باید بیت کوین را به آدرس بیت کوین این صرافی انتقال دهیم و برای ارزهای دیگر نیز به این ترتیب عمل می کنیم. تبدیل ارزها در این صرافی را با مثالی توضیح می دهیم. 

مثلا ما مقداری ریپل داریم و می خواهیم آن را به ترون تبدیل کنیم. برای اینکار ابتدا باید ریپل خود را به یکی از چهار ارز اصلی این صرافی تبدیل کنیم و سپس آن ارز مرجع را به ترون تبدیل می کنیم. در اینجا مثلا ریپل را به بیت کوین تبدیل می کنیم و سپس بیت کوین را به ترون تبدیل خواهیم کرد. توجه شود که منظور ما از تبدیل همان خرید و فروش است یعنی وقتی ریپل را به بیت کوین تبدیل می کنیم در حقیقت ریپل را فروخته و بیت کوین خریده ایم.

🔸عمل تبدیل را به این صورت نمایش می دهند:  XRP/BTC

به عبارت بالا جفت ارز می گویند و وقتی می گویند خرید این جفت ارز یعنی ارز اول (ریپل) را بخریم و ارز دوم (بیت کوین) را بفروشیم یا به عبارت دیگر ارز اول را به ارز دوم تبدیل کنیم.

منظور از فروش این جفت ارز هم این است که ارز اول (ریپل) را بفروشیم و ارز دوم(بیت کوین) را بخریم.

در حقیقت استفاده از عبارت خرید یا فروش مربوط به ارز اول می باشد.

برای عضویت در سایت binance روی لینک زیر کلیک کنید در بالای صفحه بر روی گزینه Register کلیک و فرم را همانند تصویر پایین پر کنید.

عضویت در صرافی binance


آموزش عضویت در بینانس


سپس یک پنجره برای حل کردن پازل امنیتی برای شما نمایش داده می‌شوند که باید دکمه آنرا با موس بگیرید و به سمت راست بکشید و تکه پازل را در جای خود قرار دهید تا فرم ثبت شود.همانند تصویر زیر

آموزش کار با binance

سپس به ایمیل‌ خود رفته و روی لینک تایید کلیک کنید. تایید ایمیل با کلیک روی دکمه Verify Email انجام می‌شود.

 پس از فعال سازی ایمیل به صفحه سایت برگشته و می بینیم که حساب ما فعال شده و سایت از ما میخواهد که وارد حساب خود شویم. 

بر روی Login کلیک کرده و در صفحه باز شده پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور یک پیام هشدار دهنده در خصوص یکسان بودن آدرس داخل کادر با آدرس بالای صفحه، مشاهده می شود که با کلیک بر روی آن و تایید یکسان بودن آدرس گزینه Login به رنگ زرد در می آید با کلیک بر روی آن و پاسخ به پازل امنیتی وارد سایت می شویم (اگر بار اول وارد نشدید صفحه را Reload کنید و دوباره امتحان کنید).

پس از ورود به سایت از ما می خواهد که تایید دو مرحله ای (2fa) حساب خود را فعال کنیم. دو روش برای تایید دو مرحله ای وجود دارد اولی استفاده از برنامه Google Authentication و دومی استفاده از شماره تلفن خود؛ و اگر نخواهیم تایید دو مرحله ای را فعال کنیم بر روی گزینه skip for now کلیک می کنیم. 

در اینجا تایید با روش شماره تلفن را توضیح می دهیم.

بر روی گزینه Sms Authentication کلیک می کنیم و در صفحه باز شده شماره خود را وارد می کنیم سپس یک کد برای شماره ما ارسال می شود که آن کد را باید در کادر پایین وارد کرده و در نهایت گزینه submit را کلیک می کنیم. بعد از آن هر موقع که بخواهیم وارد حساب خود شویم یک کد امنیتی به شماره ما ارسال می شود که باید آن را وارد کنیم.

به همین سادگی ثبت نام ما تمام شد. 

---------------------------------------------------

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان