💎ارز رمزپایه  (Verge) راه‌کار‌های مختلفی 

به مشتریان عادی و کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد. هدف ورج مشابه بیت کوین تراکنش سریع و توزیع غیر متمرکز است . ورج ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی بهتر از بیت کوین ارائه می‌کند. این مزیت با استفاده از شبکه تور (Tor) و مخفی‌سازی آدرس محقق می‌شود. همینطور تراکنش‌ها غیر قابل پیگیری هستند. قیمت آن در طول یک هفته ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت البته این قیمت ثابت نماند و کاهش داشت اما به قیمت اولیه برنگشت.


💎ارز رمزپایه Tron توسط بنیادی در سنگاپور اداره می‌شود. هدف آن ایجاد سیستم جهانی و رایگان محتوای سرگرم کننده مبتنی بر بلاک چین است. این پلتفرم به کاربرانش اجازه می‌دهد به آسانی داده‌های خود را ذخیره یا منتشر کنند. برای روش توزیع و هزینه هم اختیارات مختلفی به کاربر می‌دهد. این ارز افزایش قیمت بیش از ۳۰۰ درصدی در کمتر از یک هفته داشت و ارزش بازار فعلی آن ۲/۵ میلیارد دلار است.


💎یکی دیگر از ارزهای رمزپایه غیر بیت کوین ، Qtum با هدف ایجاد دفاتر کل (ledger) عمومی برای کسب و کارها ایجاد شده است. پروژه بلاک چین متن باز این ارز ترکیبی از بلاک چین بیت کوین و انعطاف پذیری قرارداد هوشمند اتریوم است. بنیاد Qtum هم در سنگاپور قرار دارد. این ارز در عرض یک هفته حدود ۲۹۲ درصد به قیمتش افزوده شد.


💎کاردانو (Cardano) با پشتوانه بنیاد کاردانو که در شهر زوگ سوییس است به وجود آمد. این ارز بلاک چین عمومی غیرمتمرکز دارد و از طرف دیگر قابلیت قانون‌پذیری دارد. کاردانو پروتکل چند لایه دارد به این صورت که یک لایه حاوی حساب‌ها، لایه کنترل اجرا کننده قرارداد هوشمند و شناسایی کننده هویت افراد است. سیستم کاردانو طوری طراحی شده که به سرعت قابل به روز‌رسانی است. این ارز ارزش بازار ۱۴ میلیارد دلاری دارد و در طی یک هفته قیمتش ۳۴۸ درصد افزایش یافت.


همچنین به گزارش فایننشیال تایم یکی از علل افزایش قیمت ریپل، تفاهم سه شرکت بزرگ کارت اعتباری ژاپن برای استفاده از ریپل می باشد


آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان