آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

دلایل احتمالی افزایش قیمت بیت کوین به صدهزار دلار در سال ۲۰۱۸

در این پست قصد داریم ۹دلیل احتمالی افزایش قیمت بیت کوین به صدهزار دلار در سال ۲۰۱۸ رابرای شما کاربربان عزیز بیان کنیم با ادامه این مطلب همراه ما باشید


1. محدودیت ۲۱ میلیونی بیتکوین

همان طور که می‌دانید در بیت کوین محدودیت حداکثر ۲۱ میلیون سکه وجود دارد؛ یعنی حداکثر ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج می‌شود و حالا ۱۶/۸ میلیون بیت کوین در گردش است. علاوه بر آن با گذشت زمان استخراج بیت کوین دشوارتر می‌شود.

وقتی استخراج سخت شود و از طرفی محدودیت هم وجود داشته باشد، یعنی عرضه بسیار کم خواهد شد و عرضه هرچیزی کم شود، ارزش آن بیشتر می‌شود. با این وجود قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ افزایش خواهد یافت.

۲. اولین بودن، تاثیر شبکه و رسانه‌ها

بیت کوین چند تفاوت منحصر به فرد با بقیه #ارزهای_دیجیتال دارد؛ بیت کوین اولین ارز دیجیتال، پذیرفته شده‌ترین و با بیشترین پوشش رسانه‌ای است. چندین شرکت با موضوع ارز دیجیتال شکل گرفته است و توجه بسیاری از شرکت‌ها برای فعالیت در این حوزه جلب شده است. این سه ویژگی متمایز که بیت کوین به شکل انحصاری دارد، یک اثر هم‌افزایی روی یکدیگر دارند و باعث به وجود آمدن تقاضای بیش از حد می‌شوند. هرچه تقاضا بیشتر شود، قیمت هم بالاتر می‌رود.

۳. ترس از فقدان یا ازدست دادن فرصت‌ها

بسیاری افراد و سرمایه‌گذاران با دیدن فضای رسانه‌ای و تلاش هر فردی برای بهره بردن از این بازار جدید، به سرعت تصمیم می‌گیرند آن‌ها هم وارد عرصه شوند. هیچ‌کس نمی‌خواهد از یک سرمایه‌گذاری پر سود عقب بماند، پس همه به سمت خرید بیت کوین حمله می‌کنند. از طرف دیگر، افراد زیادی که بیت کوین خریده‌اند از آن برای معامله یا خرید استفاده نمی‌کنند و فقط منتظر افزایش قیمت آن هستند.

۴. بیت کوین‌های گم شده

گم شدن وسایلی مثل دسته کلید و ساعت و کیف پول زیاد اتفاق می‌افتد؛ اما در کمال شگفتی افراد زیادی رمز کیف پول دیجیتالی که در آن بیت کوین دارند هم گم می‌کنند. ارزهای دیجتال مثل بیت کوین در کیف پول دیجیتال که یک نوع برنامه رایانه‌ای است ذخیره می‌شوند، کیف پول‌ها دارای کلیدی هستند که از یک عبارت ترکیبی حروف و اعداد ساخته شده است. اگر کلید ورود به کیف پول را گم کنید، برای همیشه بیت کوین را از دست خواهید داد.

در گزارشی که در Chainalysis منتشر شده است، تخمین زده شده که حدود ۲۳ درصد کلید ارزهای دیجیتال گم شده است. این حجم زیاد از ارز دیجیتال گم شده، باعث کاهش محسوس عرضه و افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ خواهد شد.

۵. افزایش سرمایه‌گذاری موسسات و افزایش اعتبار بیت کوین

هم‌زمان با عرضه معاملات بیت کوین در CBOE و CME چندین موسسه و شرکت شروع به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین و دیگر ارزها کردند. حتی در گزارشی از سوی Fidelity آمده است، برخی شرکت‌ها علاوه بر سرمایه‌گذاری در حال عملیات استخراج هم هستند.با گذاشتن این اتفاقات در کنار خبر راه‌اندازی پیشخوان معامله ارز دیجیتال در گلدمن ساکس، سرمایه‌گذاران احساس آرامش و اطمینان می‌کنند و تقاضا را افزایش می‌دهند. موسسات و شرکت‌های بزرگ بدون احتیاط و کسب اطمینان سرمایه‌های خود را به سمت ارز دیجیتال نمی‌برند.

۶. سخت و پرهزینه شدن استخراج

همان طور که گفته شد، با هر بار استخراج شدن بیت کوین جدید، استخراج بعدی دشوارتر می‌شود. پس باید سخت‌افزار قوی و بیشتری استفاده شود. این روند در کل باعث افزایش نیاز به انرژی و سخت‌افزار قوی‌تر می‌شود و آشکار است که کمتر افرادی پیدا می‌شوند تا هزینه زیادی برای استخراج کنند.

۷. انباشتگی

افزایش قیمت‌ها باعث شده دارندگان ارز دیجیتال به سمت انباشتن و ذخیره کردن بروند. سرمایه‌گذاران با خرید و انباشتن بیت کوین باعث کاهش گردش بیت کوین و کاهش عرضه آن در بازار می‌شوند.

۸. بیت کوین به عنوان ارز ذخیره ایمن

دلار آمریکا امن‌ترین ارز برای حفظ ارزش سرمایه است. دلار آمریکا به واسطه پایداری و پشتیبانی اقتصاد آمریکا به این رتبه رسیده است. حالا بعضی افراد هم ارزهای دیجیتال را یک نوع ارز ذخیره امن می‌دانند. بیت کوین به ویژه توانسته مردم کشورهایی مثل زیمباوه و ونزوئلا با تورم بالا و دولت غیرقابل اعتماد را شیفته خود کند.

۹. فعالیت‌های غیرقانونی

متاسفانه بخشی از تقاضای بیت کوین مربوط به فعالیت‌های غیرقانونی است. از جهتی که بیت کوین در تلاش است هویت کاربران تا حدی مخفی بماند و از طرف دیگر از هر جای جهان قابل استفاده است؛ پیش‌بینی می‌شود تقاضا برای بیت کوین در فعالیت‌های غیر قانونی رو به رشد باشد.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

دریافت بیتکوین و چند ارز دیگر به صورت رایگان در 7 سایت معرفی شده

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان

افزایش قیمت بیت کوین

بیت کوین در سال 2018

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیتکوین

قیمت بیتکوین در 2018

پیشبینی بیتکوین

۹۶/۱۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی