جوان‌ترین میلیونر بیت‌کوین از سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی می‌گوید

افزایش ارزش بیت کوین در سال های اخیر به تولد نسل جدیدی از میلیونرها منجر شده که اغلب سن و سال چندانی ندارند. یکی از این افراد و شاید جوانترین آنها «اریک فینمن» است که عقیده دارد هنوز هم می توان از این راه به ثروت فراوان دست پیدا کرد.

او در 12 سالگی احساس کرد که اهل درس و مدرسه نیست و به همین خاطر  با پدر و مادرش شرط بست که اگر تا قبل از 18 سالگی میلیونر شد به دانشگاه نرود.

 به نقل از دیجیاتو ، فینمن سپس 1000 یورویی را که مادربزرگش برای مخارج تحصیل به او داد بود صرف خرید بیت کوین کرد که آن زمان تنها 10 یورو قیمت داشت. همین سرمایه گذاری باعث شد که وی چند سال بعد میلیونر شده و از ادامه تحصیل معاف شود.

او که اکنون 19 ساله است در سال های اخیر مشغول تجارت بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی بوده است. وی در مصاحبه با بیزینس اینسایدر آلمان تاکید کرده که هنوز  هم فرصت های زیادی در بازار ارزهای مجازی وجود دارد و با سرمایه گذاری اصولی در آن می توان طی 10 سال آینده به یک میلیونر تبدیل شد.

فینمن معتقد است که کاهش بهای ارزهای مجازی در روزهای اخیر در واقع به ثبات قیمت ها پس از افزایش چشمگیر بهای آنها مربوط است:

 کاهش قیمت پول های مجازی مقطعی است و بازی را تغییر نمی دهد. مردم به ارزهای مجازی علاقه پیدا کرده اند و به سرمایه گذاری در این بازار ادامه می دهند

وی با یادآوری موارد متعدد کاهش قیمت بیت کوین در گذشته و بازگشت دوباره آن به کانال صعودی،  فروختن این ارزها را در حال حاضر بزرگترین اشتباه ممکن می داند.

این جوان میلیونر به علاقمندان پول های مجازی توصیه می کند که تا قیمت ها به میزان قبلی برنگشته به خرید ارزهای مجازی مبادرت کنند:

 این بازار در حال حاضر چندان توسعه پیدا نکرده و سرمایه نیم تریلیون دلاری موجود در آن نسبت به دارایی های دیگر چشمگیر نیست، بنابرین از نظر من اگر از سرمایه گذاری در آن خودداری کنید گناه اینکه در ده سال آینده میلیونر نشده اید به گردن خودتان است.

وی با اشاره به گسترش انواع مختلف ارزهای مجازی تاکید می کند که در خرید ارز باید به سراغ گزینه هایی مثل بیت کوین و مونرو رفت که کارایی خود را نشان داده اند

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان