ویتالیک بوترین، بنیانگذار و خالق اصلی اتریوم، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ اظهار داشت که هیچ شانس دوباره‌ای برای رشد هزار برابری در فضای ارزهای دیجیتال و بلاک چین وجود ندارد.بوترین ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در یک کنفرانس اتریوم و بلاک چین در هنگ‌کنگ به بلومبرگ گفت که سرعت رشد صنعت کریپتو و بلاک چین اکنون در حال رسیدن به یک سقف است و این فضا تنها به واسطه افراد علاقه‌مند، به سمت مرحله کاربردهای واقعی در اقتصاد، حرکت می‌کند.

خالق اتریوم: دوران رشد 1000 برابری تمام شده است !

بوترین اذعان داشت که دوره رشد انفجاری در این حوزه احتمالاً رو به پایان است زیرا سطح آگاهی مختصر در این صنعت به طور قابل توجهی بالا رفته و به‌احتمال زیاد به حد خود می‌رسد:

اگر همین الآن با فردی با تحصیلات متوسط صحبت کنید، احتمالاً حداقل یکبار نام بلاک چین را شنیده باشد. در این فضا دیگر هیچ فرصتی برای رشد ۱۰۰۰ برابری در هیچ چیز وجود ندارد.

طبق گفته‌های بوترین، استراتژی ابتدایی در جامعه ارزهای دیجیتال که در آن تبلیغاتی مبنی بر پذیرش گسترده، باعث یک افزایش ارزش شدید در بازار ارزهای دیجیتال می‌شد و طی شش هفت سال گذشته شاهد آن بودیم، به پایان عمر خود نزدیک می‌شود.

طی سال ۲۰۱۸ تمام ارزهای دیجیتال با یک کاهش ارزش قابل‌توجه مواجه شده‌اند. در ژانویه ۲۰۱۸ ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به رکورد ۸۲۸ میلیارد دلار رسید و پس از آن به تدریج از اوج سقوط کرد. چند روز پیش ارزش کل بازار به رقم ۱۹۸ میلیارد دلار کاهش یافت که پایین‌ترین میزان از نوامبر ۲۰۱۷ است.

خالق اتریوم: دوران رشد 1000 برابری تمام شده است !

نمودار یک ساله ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال

با این وجود، در حالی که بازار ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۸ کاهش ارزش چشمگیری را تجربه کرده، ارقام فعلی هنوز هم بیشتر از روزهای آغازین ۲۰۱۷ هستند. در ابتدای سال گذشته میلادی ارزش کل بازار حدود ۲۰ میلیارد دلار بود و بیت کوین و اتریوم به ترتیب با قیمت‌های زیر ۱۰۰۰ و ۱۲ دلار معامله می‌شدند.

در این راستا، راجر ور که به مسیح بیت کوین شهرت دارد، به‌تازگی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که بازار نزولی اخیر، چیزی مخالف سقوط است زیرا بیت کوین از سال گذشته تاکنون ۵۸ درصد و در دو سال گذشته بیش از ۱,۰۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

در این بازار نزولی، کارشناسان سناریوهای مختلفی را برای قیمت ارزهای دیجیتال در پایان سال ۲۰۱۸ ارائه داده‌اند. تام لی یکی از تحلیلگران مطرح ارزهای دیجیتال برای بیت کوین در پایان سال قیمت ۲۵,۰۰۰ دلار را پیشبینی می‌کند.

در ماه جولای، الکسیس اوحانیان، یکی از بنیانگذاران ردیت پیشبینی خود را مبنی بر اینکه قیمت بیت کوین و اتریوم تا پایان سال به ترتیب به ۲۰,۰۰۰ و ۱,۵۰۰ دلار خواهد رسید، تأیید کرد. همچنین در همین ماه، جولیان هاسپ، یکی از بنیان‌گذاران TenX مدعی شد که هنوز هم بر پیشبینی خود از قیمت ۶۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین در پایان سال ۲۰۱۸ اطمینان دارد.

منبع : ارزدیجیتال

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال

کانال تلگرام کسب درآمد قطره ای بیتکوین و چندین ارز دیجیتال با فاست هاب
کانال فاست هاب FAUCETHUB