در این پست از مطلب همراه ما باشید با تحلیل هفتگی بیت کوین .دلایل مختلفی در پشت این وحشتی که گریبان گیر دنیای کریپتو شده است، وجود دارد. از اساسی ترین آن ها می توان به افزایش مقررات، هک های بزرگ و سرکوب دولت های مختلف اشاره کرد. علاوه بر این موارد، زمانی که اخبار منفی سراسر رسانه ها را فرا می‌گیرد، در هر افزایش قیمت کوچکی، معامله گران به دلیل ترس از دست دادن، سریعا با اندکی سود سرمایه خود را خارج می کردند. به عقیده برخی تحلیلگران حباب ارزهای دیجیتال ترکیده است. برخی دیگر هم از آن به عنوان یک فرصت خرید عالی یاد می‌کنند. سقوط اخیر را به عنوان یک فرصت خرید عالی در نظر می گیریم. اما ممکن است همه ارزهای دیجیتال با افزایش قیمت روبرو نشوند. بنابراین، ما باید به دنبال خرید ارزهای قوی تری باشیم که در سطوح حمایت جهش کلیدی خوبی داشته باشند. 

بیت کوین/ دلار بیت کوین اسیر یک خرس بزرگ است. اولین نشانه های خرید را در قیمت ۸۰۰۰ دلار پیدا می کنیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 3 فوریه (14 بهمن)

در سال ۲۰۱۷، در سه مورد شاخص RSI به سطوح فروش بیش از اندازه (حدود ۳۰) رسیده است و همه آن ها فرصت های خرید خوبی بودند. 

در حال حاضر هم RSI در نزدیکی سطوح فروش بیش از اندازه (oversold) قرار دارد. بنابراین، احتمال شکل گیری یک کف در اطراف سطوح فعلی وجود دارد. معامله گران با تجربه و خطرپذیر می توانند در محدوده ۸,۶۰۰ دلار خرید کنند و توقف ضرر یا فروش اضطراری خود را روی ۷,۸۰۰ دلار تنظیم کنند. 

جهش دوباره می‌تواند قیمت را تا بالای خط مقاومت در محدوده ۱۰,۷۰۰ دلار بالا ببرد.

 پیش بینی می کنیم که دور بعدی فروش در منطقه مقاومت بین ۱۰,۷۰۰ تا ۱۱,۳۰۰ دلار باشد. (در میانگین متحرک نمائی ۲۰ روزه). بنابراین، تریدرهای کوتاه مدت باید مقدار ناچیزی از سود خود را در ۱۰,۵۰۰ دلار نگهدارند و بقیه را خارج کنند. این ترید پر ریسک است و باید با ۵۰ درصد از سرمایه معقول ترید انجام شود. 

در صورتی که حمایت در ۸۰۰۰ دلار موفق نباشد، احتمال سقوط تا محدوده ۶۰۰۰ دلار وجود دارد. از این رو به تریدرهای بلند مدت توصیه می‌کنیم که قبل از خرید جوانب را بسنجند و کمی منتظر بمانند.

منبع : ارزدیجیتال

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان