دوستان و همراهان عزیز و علاقه مندان در حوزه ارزهای دیجیتال.با تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین در این پست همراه ما باشید.

وقتی بازارها صعودی هستند، تریدرهای زیادی تنها روی هدف های خیلی بالا تمرکز می‌کنند. این باعث می شود که بعضی ها با احساس جا ماندن از غافله، با عجله در قیمت های بالا خرید کنند.برعکس این موضوع هنگام سقوط هم اتفاق می‌افتد. یکی از تحلیلگران از موارد نزولی میگوید و بقیه به خیال نابودی همیشگی بازار فورا دارایی خود را می‌فروشند. در حقیقت متاسفانه عده زیادی در قیمت های بالا خرید می‌کنند و در قیمت های پایین می‌فروشند.

تحلیل بیت کوین

از دو روز گذشته، گاوها درحال دفاع از سطوح ۱۰،۰۰۰ دلار هستند.

 اگر این سطح حفظ شود، ممکن است تلاش دیگری برای بازگشت روند داشته باشیم. طبق تصویر، اگر قیمت از خط روند ۱ عبور کند، روند قیمتی در یک دوره کوتاه مدت مثبت خواهد بود. 

این ترید باید با تخصیص ۵۰ درصد از سرمایه ترید انجام شود، زیرا بیت کوین در خط گردن الگوی سر و شانه و در خط روند ۲، با مقاوت روبرو خواهد شد.

 از دیدگاه منفی، اگر بیت کوین به زیر ۱۰،۰۰۰ دلار سقوط کند، احتمال سقوط تا ۸۰۰۰ دلار وجود دارد. 

همراهان گرامی ارزدیجیتال در نظر داشته باشند تحلیل های ارائه شده در این بخش، ترجمه ای از تحلیلگران برتر رسانه های معتبر انگلیسی زبان بوده و هیچگونه پیشنهادی توسط ما جهت ورود به بازارهای پر ریسک کریپتوکارنسی ارائه نمی شود.

منبع : ارزدیجیتال

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان