افت قیمت بیت کوین در ساعات اخیر. دلیل این افت سررسید انجام معاملات بورس است.که در این پست قصد داریم موارد احتمالی را خدمت شما بیان کنیم.با ما همراه باشید.

با توجه به سر رسید خریدهای آتی در روز جمعه ۲6 ژانویه ساعت ۴ به وقت لندن و ۷:۳۰ عصر به وقت تهران و افزایش عرضه در پی آن و با توجه به مقاومت در خط مقاومتی ۱۲۰۰۰ دلار و تعطیلات اخر هفته انتظار میرود شاهد یک نوسان نزولی در بازار بیت کوین باشیم و قیمت تا کانال ۹۰۰۰ سقوط کند و پس از آن از روز دوشنبه شاهد تغییر روند بازار به صعود و حتی شکسته شدن خط مقاومتی ۱۲۷۰۰ دلار در روز دوشنبه یا سه شنبه باشیم

در صورت شکسته شدن مقاومت در کانال ۱۲۰۰۰ دلار هدف بعدی کانال ۱۴۰۰۰ دلار خواهد بود و امکان رسیدن قیمت ها به مرز ۱۵۰۰۰ دلار تا پایان هفته آتی وجود دارد

منبع : کریپتو فارس

دو سناریوی احتمالی بر ااین اساس هست

🔻 اول اینکه بخاطر مقدار بیت کوین زیاد  و همچنین قدرت سرمایه زیادی که دارند ممکنه بازارو تحت کنترل خودشون بگیرن. به این شکل که در طول مدت قرارداد اتی با خرید بیت کوین باعث افزایش ارزش نقدی اون بشن ولی قرارداد آتی  فروش مبلغ بالا ببندن و ساعتهای پایانی انقضای قرارداد با فروش حجمی بیت کوین نقدی باعث افت قیمت و برنده شدن در معاملات آتیشون بشن. در این صورت بعد از اتمام قرارداد و بردن آتی میتونن مجددا بیت کوین رو در قیمت پایینتر جایگزین کنن و هم از آتی بیت کوین سود ببرن و هم از بیت کوین نقد چون در قیمت بالاتر فروختن و حالا میتونن در قیمت پایینتر بخرن.


🔺 حالت بعدی سناریوی صعود بیت کوین هست به این شکل که اگر قرارداد های خرید یا Put   بیت کوین داشته باشن برای برنده شدن قبل از انقضای قرارداد مقدار زیادی بیت کوین نقدی بخرن که باعث افزایش قیمت نقدی و همینطور بردن قرارداد آتی اونها میشه.

سناریوی اول احتمالش بیشتره چون وقتی فروش انجام میدن باز میتونن با قیمت پایینتر اونو بخرن ولی اگر خرید انجام بدن و قیمتو بالاتر ببرن دیگه نمیتونن قیمتو با مظنه پایین بخرن همینطور ممکنه بازار اصلاحی بده و خریدار های کمتری در بازار باشن و قیمت افت کنه و بیت کوینهاشون ارزونتر بشه. برای همین قرارداد آتی یک جور کنترل قیمت از بالا رفتن اون و تمایل خود دارندگان برای بازی پایین اوردن قیمت هست که میتونه باعث بشه از افزایش بیشتر قیمت بصورت های قبلی جلوگیری بشه. البته این موارد بیشتر در زمان انقضای قرارداد بیشتر اهمین پیدا میکنه.

 حالا روز 26 ژانویه موعد انقضای قرارداد آتی بیت کوین هست و باید دید در این ساعات  پایانی چه اتفاقی برای بیت کوین خواهد افتاد. 

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان