آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

بیت کوین تا ۱۰ سال آینده به عنوان یک دارایی ارزشمند شناخته میشود!

آرتور هایس بنیان گذار بیت مکس (BitMex)، در روز ۱۶ دسامبر به وسیله پادکست Unchained ادعا کرد بیت کوین پتانسیل آن را دارد که به یک کلاس دارایی جدید در ده سال آینده تبدیل شود.آرتور هایس مدیر عامل و بنیان گذار شرکت بیت مکس، بزرگترین صرافی دیجیتال براساس حجم معاملات روزانه، ماه گذشته با لورا شین مجری و میزبان و گروهی از دیگر رهبران این صنعت در کنفرانس رهبری مالی جهانی CME گفتگو کرد.

هنگامی که از هایس پرسیده شد که آیا ارز دیجیتال بیانگر کلاس دارایی جدیدی می‌باشد، وی با شک و دودلی پاسخ داد کریپتو یک نوع ترکیب خوب و بد است اما هم چنان بسیار کوچک و ضعیف می‌باشد. وی اینگونه توضیح داد:

آیا کریپتو می تواند به یک کلاس دارایی واقعی در ده سال آینده تبدیل شود؟ شاید این اتفاق بیافتد. با این حال، هنوز بر سر اینکه بیت کوین در بلند مدت واقعا امن است یا خیر بحث وجود دارد. کریپتو همچنان تحت آزمایش است.

هایس، با این حال خوش بینانه اذعان کرد که کریپتو می تواند راهی جدید برای افزایش سرمایه و ارسال پول به سراسر جهان باشد. مدیر عامل شرکت بیت مکس (BitMEX) نیز در مورد آینده این تجارت اظهار داشت که معاملات شبانه روزی یا ۲۴ ساعت ۷ روز هفته جایگزین ساعت های مرسوم خواهند شد.

من فکر می کنم آینده در دستان معاملات ۲۴ ساعت ۷ روز هفته انواع دارایی ها است و به سایر بازارهای FX یا با درآمد و سهام ثابت که با آن آشنا هستیم سرایت خواهد کرد. هایس پیشتر در ماه نوامبر پیش بینی کرد که روند نزولی امسال کریپتو با اشاره به تجربه قبلی از بازار کاهشی در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ می تواند تا ۱۸ ماه به طول بیانجامد.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت ۳,۷۶۴ دلار معامله می شود، که پس از افت قیمت آن تا ۳,۱۷۲ دلار، به نظر اصلاح قیمت خوبی است.

منبع : میهن بلاک چین

کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال
 

اخبار بیتکوین

۹۷/۰۹/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی