انشعاب سخت segwit2x _ b2x در 501451 بلاک امروز در تاریخ 28 دسامبر 2017 تنظیم شده است.

 انشعاب سخت حجم بلاک را از 1 مگابایت به 4 مگابایت افزایش می دهد با این کار تراکنش ها با سرعت بیشتری توسط ماینرها تایید می شوند و هزینه انتقال کاهش می یابد.

 انشعاب سخت b2x زمان بلاک را به 2.5 دقیقه کاهش می دهد ( 10 دقیقه زمان میبرد تا تراکنش بیت کوین تایید شود اما b2x در 2.5 دقیقه تراکنش را تایید میکند) و اندازه بلوک ها از 1MB تا 4MB افزایش می یابد.با ادامه مطلب همراه ما باشید همانند اکثر چنگال های سخت، دارندگان BTC نیز B2X را متناسب با میزان BTC که در حال حاضر در نسبت 1: 1 می باشد ، دریافت می کنند.

بنیانگذاران B2X نیز گفته اند که علاوه بر این، همه دارندگان BTC نیز تعداد متنوعی از بیتکوین های Satoshi Nakamoto را دریافت می کنند که در سال 2009 توسط وی به عنوان پاداش استخراج شده اند. چه چیزی Segwit2x را از بیت کوین جدا می کند؟

 در سطح بالایی، B2X برای معاملات سریع تر و ارزان تر اجازه می دهد تا تراکنش های بیشتری در هر بلوک رخ دهد و بلوک هایی برای تولید سریع تر تولید کنند. 

بنیانگذاران B2X می گویند این اتفاق خواهد افتاد با اجرای موارد زیر: افزایش اندازه بلوک 4MB (در مقایسه با 1MB برای BTC) میزان تولید بالاتر از 2.5 دقیقه (در مقایسه با 10 دقیقه برای BTC) محاسبه پیچیدگی پس از هر بلوک حفاظت در برابر معاملات مکرر استفاده از الگوریتم رمزگذاری X11 نقشه راه B2X برای 12 ماه آینده نیز شامل: پشتیبانی آفلاین کد پشتیبانی شبکه رعد و برق برای انجام معاملات سریع پشتیبانی ZkSNARK Ethereum پشتیبانی از قرارداد هوشمند انشعاب سخت B2X با پایان روز 28 دسامبر به اتمام می رسد.

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

اموزش کسب بیتکوین رایگان از مجموعه سایتهای کوین پات

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان