جان مک آفی یکی از متخصصان نرم افزار های رایانه ای و از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، با وجود کاهش قیمت بیت کوین در هفته های اخیر، معتقد است که تا کمتر از ۵ سال دیگر استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از مرسوم ترین شکل های پرداخت خواهد بود و در واقع از این ارزها به عنوان «پول» استفاده خواهد شد.

استفاده نیمی از مردم دنیا از بیت کوین تا 5 سال آینده

به گزارش رسانه RT، مک آفی در جریان کنفرانسی اقتصادی در رابطه با امنیت نرم افزارهای رایانه ای در این مورد گفت: 

به شما قول می‌دهم که در پنج سال آینده، بیش از نیمی از مردم دنیا از ارزهای دیجیتال استفاده خواهند کرد.

 وی افزود : دلیل آنکه نیمی دیگر از مردم از این ارزها استفاده نخواهند کرد این است که احتمالا آن ها گوشی های هوشمند (اسمارت فون) یا به طور کلی به اینترنت دسترسی ندارند. مک آفی پیشبینی کرده است که قیمت هر بیت کوین تا سال ۲۰۲۰ میلادی به ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

 لازم به ذکر است که کنفرانس نامبرده در شهر پوکت تایلند برگزار شده و بیش از ۱۰۰۰ نفر از ۵۰ کشور مختلف دنیا در آن شرکت کرده اند که در این میان نام ۱۰۰ شرکت روسی فعال در حوزه ی ICO به چشم می خورد. گفته می شود که شرکت کنندگان در این کنفرانس بین المللی برای افزایش سرمایه شرکت های تازه تاسیس خود در پی جذب سرمایه گذار در بازار ارزهای رمزپایه بوده اند. 

برخی از شرکت هایی که در این کنفرانس در جستجوی جذب سرمایه در ارزهای دیجیتال بوده اند اقدام به ایجاد سایت های اینترنتی ای کرده اند که در آن با استفاده از فناوری سه بعدی علاقمندان می توانند از محصولات این شرکت ها اطلاعات کسب کنند.

 این در حالی است که در جریان این کنفرانس اقتصادی، قیمت بیت کوین ۱۳،۵۰۰ دلار بود و در پایان این کنفرانس قیمت این ارز دیجیتال به ۱۰،۰۰۰ دلار کاهش یافت. بسیاری از شرکت کنندگان در این کنفرانس کاهش قیمت بیت کوین را نشانه ای بد ندانسته و آن را به فال نیک گرفته اند و در این خصوص با مک آفی هم عقیده بوده اند.

منبع : ارز دیجیتال

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان
کانال تلگرام معرفی سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال سایتهای قطره ای فاکت هاب

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
کانال بیتکوین رایگان