فهرست خبرها

🔹ویلیام هین‌من (William Hinman)، مدیر بخش مالی کمیته‌ی بورس و اوراق بهادار معتقد است که اتر (Ether)، ارزی که شبکه‌ی بلاک‌ چین اتریوم (Ethereum) را تامین می‌کند، نباید مشمول قوانین بورس و اوراق قرضه شود. سخنان هین‌من در مورد ارز اتریوم متعاقب اظهار نظر رئیس کمیته‌ی بورس و اوراق بهادار، جی کلایتون (Jay Clyton) بیان شده است. کلایتون پیش از این در ماه آوریل درمورد ارز دیجیتال بیت‌ کوین نیز اظهار نظر مشابهی کرده بود.

🔸جولیان هاسپ، بنیانگذار استارتاپ و ارز دیجیتال TenX اعلام کرد که او همچنان به قیمت ۶۰,۰۰۰ دلاری بیت کوین در سال ۲۰۱۸ اطمینان دارد. هاسپ طی مصاحبه‌ای در کنفرانس سراسری هنگ کنگ، چنین اظهارنظری داشته است.

🔹اخیرا نمایندگی بی‌ام‌و استفان جیمز در شهرهای لندن و کنت بریتانیا اعلام کرده است که از این پس مشتریان می‌توانند با پرداخت بیت کوین خودروی مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند.

🔸 سرمایه گذار  استرالیایی 8.5 میلیون دلار استرالیا شرط بست که در سال 2023 قیمت بیت‌کوین بالاتر از سهام کلاس A کمپانی متعلق به وارن بافت (برکشایرهاتاوی) میرسد، ارزش این سهام درحال حاضر حدود 280 هزار دلار بالاتر از قیمت بیت‌کوین است! این شرط بندی به گونه ایست که اگر بیت‌کوین به این قیمت دست یابد سرمایه گذار خطر پذیر استرالیایی 1.2 میلیارد دلار خواهد برد!

🔹وزارت دادگستری ایالات متحده 12 افسر اطلاعاتی روسیه را که در انتخابات 2016 امریکا, استفاده از ارزرمزپایه و پولشویی را دخیل می دانستند محکوم کرده است.

🔸اکسچنج Poloniex نسخه موبایل اپلیکیشن خود را برای ترید ارزهای دیجیتال راه اندازی نمود.

🔹صرافی OKCoin امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال به وسیله ارز فیات USD را در آمریکا راه اندازی خواهد کرد.

🔸ارز دیجیتال در هند به زودی به عنوان کالا شناخته خواهد شد و محدودیت های آن در این کشور لغو خواهد شد.

🔸سپهر محمدی به عنوان رییس انجمن بلاک چین ایران، گفت: سال گذشته حجم قابل توجهی از سرمایه بیت کوین برخی از افراد ایرانی به دلیلِ نامشخصی توسط دولت فدرال آمریکا مصادره شد و همچنان روند مصادره آنها ادامه دارد که به اعتقاد برخی این مصادره سرمایه به دلیل دور زدن تحریم‌های ایالات متحده آمریکا برای ایران توسط این افراد انجام شده است؛ حجم سرمایه مصادره شده توسط دولت فدرال به طور دقیق مشخص نیست، اما رقمی بالغ بر ۵۰۰ بیت کوین با ارزش حدودی ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

🔹ترامپ در روز چهارشنبه ۱۱ جولای، فرمان اجرایی جهت ایجاد گروه عملیاتی که بخشی از مسئولیتش تمرکز بر روی کلاهبرداری‌های ارز دیجیتالی است را امضا کرد.

🔸سقوط قیمت کارت‌های گرافیک پس از رکود بازار کریپتو با رکود اخیر ارزهای مجازی که روز به روز از تمایل به این بازار می‌کاهد از یک سو و از سوی دیگر با افزایش دشواری بیش از پیش ماینینگ، روز به روز از تمایل به ماینینگ کاسته می‌شود.

🔹مرورگر اپرا با کیف پول Built-In مرورگر اندرویدی اپرا در حال راه اندازی نسخه بتای خصوصی است که ولت ارز دیجیتال درون خود دارد. طی اعلامیه خبری که اپرا به کوین تلگراف داده است، مرورگر اندرویدی اپرا در حال راه اندازی نسخه بتای خصوصی است که ولت ارز دیجیتال درون خود دارد.

🔸بزرگترین اپراتور معاملات بورس سوئیس قصد دارد پلت فرم معاملات دیجیتالی را تا اواسط 2019 راه اندازی کند که امکان خرید و فروش رمزارزها را نیز فراهم نماید.

🔹پلیس هند، در کلاهبرداری 300 میلیون دلاری بیت کوین، "سرنخ های کلیدی" را پیدا کرد.

🔸غول جستجوی اینترنتی چینی Baidu قصد دارد بلاکچین اختصاصی خود به همراه سیستم پاداش به کاربران با نام Totem راه اندازی کنند.

🔹 "کریستوفر ماتا"، معاون سابق بخش مدیریت سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس می‌گوید هنوز هم معتقد است قیمت بیت‌کوین در 2018 به 15.000 دلار می‌رسد. 

آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش فری بیتکوین و دیگر سایتهای کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال