آموزش و اخبار جدید بیتکوین و ارزهای دیجیتال

 

 

آموزش کار با سایتهای قطره ای فاست

سایت Faucethub.io یک Micro Wallet است که مانند کوین پات میتوانید ارزهایی که در سایتهای مختلف جمع آوری میکنید را به این کیف پول موقت منتقل کنید.
فاست هاب از ارزهای مختلفی همچون اتریوم، بیت کوین، داج کوین، لیت کوین ، دش، پرایم کوین،بلک کوین،بیت کوین کش،بیت کر، پیرکوین پشتیبانی میکند که در سایتهایی که فاست میکنید در هر یک از این ارزها موجودی شما افزوده میشود.برای شروع فعالیت در فاست هاب ابتدا میبایست در این سایت یک حساب کاربری ایجاد کنید.نگران نباشید تمامی مراحل قدم به قدم توضیح داده خواهد شد.برای ثبت نام و ایجاد کیف پول فاست هاب بر روی لینک زیر کلیک کنید

بعد از ایجاد حساب بر روی Wallet Addresses کلیک کنید در این قسمت آدرس والت هایی که دارید را وارد کنید و دکمه سبز Link address را بزنید با این کار شما والت آدرسهای خود را به میکرو والت سایت فاست هاب متصل میکنید.
تمامی ادرسهای کیف پول اصلی بیتکوین اتریوم بیتکوین کش و ...همه رو یکی یکی لینک کنید و ثبت کنید.حتما نباید همه را لینک کنید.میتوانید ارزهای مهم را لینک کنید.و روی چند ارز مهم تمرکز کنید.مثلا بیتکوین-بیتکوین کش-اتریوم-لایت کوین-دوج کوین.دش کوین.که مهمترین ها هستند.
حالا همسان سازی صورت گرفته و دیگر نیازی به تغییرات نمیباشد.
سایت فاست هاب
روش های فعالیت در سایت های قطره‌ای این سایت ها به ازای فعالیت به مدت مشخص مثلا هر پنج دقیقه یا پانزده دقیقه یا نیم ساعت یا یک ساعت یا حتی یک روز مقدار مشخصی پاداش مثل بیت کوین رایگان به شما می دهد که با زدن Claim و حل کردن کد کپچا این مرحله تمام می شود.و به فاست هاب منتقل میشود.
افزونه ای برای جلوگیری از باز شدن پاپ آپ در سایتهای فاست :
 سعی کنید برای کار با این سایتها از مرورگر کروم استفاده کنید زیرا با اسکریپت این نوع سایت ها سازگارتر میباشد
 بزرگترین مشکل برای کاربران صفحات آزار دهنده پاپ آپ میباشد که در این نوع سایتها تعداد این صفحات آزار دهنده زیاد میباشد برای حل این مشکل از افزونه PoperBlocker در مرورگر کروم استفاده کنید.با کلیک بر روی لینک زیر این افزونه را در مرورگر گوگل نصب کنید
نکته های مهم :
1-در سایتهایی که با فاست هاب کار میکنند کافیست همین ادرسی که در کیف پول فاست هاب وارد کردید را در سایتهای معرفی شده وارد کنید. معمولا درآمد شما همان لحظه یا بعد از رسیدن به یک مقدار مشخصی به فاست هاب منتقل می شود.
2-در فاست هاب نیز وقتی به یک مقدار مشخص برای برداشت رسید میتوانید درخواست برداشت کنید و به کیف پول اصلی خود منتقل کنید.
3-هنگام برداشت به هر ادرس یا ادرس قبلی ثبت شده میتوانید موجودی خود را منتقل کنید.
4-بعضی از این فاست ها مستقیم درآمد شما را به فاست هاب انتقال میدهند بعضی هم باید به عددی مثل ۱۰۰۰ یا ۱۰۰۰۰ برسید و بعد Withdraw کنید یادتان باشد هرچقدر بیشتر Claim کنید لول شما در فاست هاب بالاتر میرود این لول بخش هایی را برای شما بعدا فعال خواهد کرد.
5-سایتهای فاست هاب به دلیل اینکه اکثرا همان لحظه و بدون حداقل برداشت منتقل میکنند بدون ریسک هستند و هر سایتی اسکم شود یک سایت دیگر جایگزین آن میشود
6-در سایتهای فاست هاب زمان برای شما مهم میباشد و اینکه هر 5 دقیقه چندین سایت را همزمان فاست کنید و منتقل کنید
7-معمولاً در سایت های کسب درآمد تصاویری را می بینیم که داخل آن اعداد و حروف به صورت نامرتب دیده می شود که نوعی تست است. نام این تست‌ها CAPTCHA است که هدف از طراحی آن، این است که مشخص شود کاربر در حقیقت انسان است یا رایانه.
8-اگر در حل کد کپچاها مشکل دارید برای خلاص شدن از این مشکل باید از طریق مرورگری که استفاده می کنید یعنی کروم وارد گوگل شوید و حساب کاربری Gmail خود را وارد کنید.یعنی در جی میلتون لاگین شده باشید همیشه تا به عنوان انسان تشخیص داده شوید.

سایت های وجود دارند که در ازای بازدید وبسایتشان به شما بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رایگان اهدا می کنند این مقدار اهدایی، ناچیز است اما این پاداش در بازه های زمانی مشخصی (از 5 دقیقه تا یک روز) می تواند تکرار شود. هدف این سایتها نشان دادن تبلیغات موجود در صفحه اصلی خود به شماست. دقت داشته باشید شما هیچ الزامی برای کلیک بر روی تبلیغات ندارید. این سایتها ارز اهدایی خود را به کیف پول موقت شما منتقل خواهند کرد و کیف پول موقت شما هر 24 ساعت مجموع موجودی شما را به کیف پول اصلی شما انتقال خواهد داد.

در حال حاظر ما با دو کیف پول موقت و مجموعه سایتهاش کار میکنیم

یکی کوین پات که در صفحه اختصاصی سایت همه چیز توضیح داده شده-صفحه اختصاصی کوین پات

یکی هم فاست هاب که در این پست به شرح کار با سایتهای فاست هاب می پردازیم

درآمد قطره ای همانطور که از اسمش پیداست به نوعی درامد گفته میشود که مقدارش بسیار کم میباشد امادر مقابل زمان کمی نیز برای آن گذاشته میشود. در این گونه سایت ها مقادیر ارزهای دیجیتال در واحد های کوچک برای هر چند دقیقه یک بار قابل جمع اوری بوده و نوع واریز آن ها به دو دسته مستقیم یا واسط تقسیم می شود.

 در اکثر سایت های قطره ای فاست هاب برای هر بار دریافت ارز دیجیتالی رایگان معمولا قسمت تشخیص انسان از ربات (کپچا) وجود دارد که در برخی تنها یک نوع کپچا قرار داده شده و در برخی سایت ها برای امنیت بیشتر و جلوگیری از سواستفاده های کاربران چند نوع کپچا قرار داده شده است. اما نحوه کار و دریافت ساتوشی یا واحد کوچیکتر بیتکوین در این سایتها معمولا فقط یک صفحه اصلی وجود دارد و تعدادی تبلیغات که در گوشه کنار صفحه قرار داده شده هر سایتی نیز بسته به فعالیت خود مثلا میگید که هر 5 دقیقه یا هر یک ساعت مقداری بیتکوین رایگان میدهم و یک کادر که در آن کافیست شماره حساب بیتکوین را وارد کنید. 

سایت های وجود دارند که در ازای بازدید وبسایتشان به شما بیت کوین رایگان اهدا می کنند این مقدار اهدایی، ناچیز است اما این پاداش در بازه های زمانی مشخصی (از 5 دقیقه تا یک روز) می تواند تکرار شود. هدف این سایتها نشان دادن تبلیغات موجود در صفحه اصلی خود به شماست. دقت داشته باشید شما هیچ الزامی برای کلیک بر روی تبلیغات ندارید. این سایتها بیت کوین اهدایی خود را به کیف پول موقت شما منتقل خواهند کرد و کیف پول موقت شما هر 24 ساعت مجموع موجودی شما را به کیف پول اصلی شما انتقال خواهد داد. در این سایتها ابتدا میبایست شماره حساب بیتکوین خود را در کادر مربوطه وارد کنید همانند تصویر زیر

در این سایتها ابتدا میبایست شماره حساب بیتکوین خود را در کادر مربوطه وارد کنید همانند تصویر زیر

سپس به دنبال گزینه های next یا Claim Bitcoin یا Claim بگردید و روی آن کلیک کنید و سپس کد کپجا را وارد کنید یا با تیک گزینه من یک ربات نیستم وکلیک مجدد روی Claim Bitcoin ،ساتوشی خود را دریافت کنید.

بعد از رسیدن به حد نصاب برداشت گزینه witdrawal را کلیک کرده و مستقیم به کیف پول موقت فاست هاب منتقل کنید.

این کار را به تعداد نامحدود در روز نکرار کنید و ساتوشی بیشتری دریافت کنید.

به تصاویر زیر دقت کنید.کادرقرمز رنگ را ببینید.مثلا سایت زیر هر 5 دقیقه 2 تا 20 ساتوشی رایگان میدهد.فقط کافیست شماره حساب بیتکوین خود را داخل کادر وارد کنید.و روی next کلیک کنیدتصویر زیر را ببینید

کسب درآمد قطره ای بیتکوین

وظیفه شما در این گونه سایتها فقط کلیک بر روی گزینه ههایی مثل next ، continue ، claim ، و در نهایت وارد کردن کد ک چا که مشخص شود شما یک انسان هستید نه یک رباط.

تصاویر زیر را ببینید.

حل کپچا

حل کردن کپچا

که در سایتهای مختلف ممکن است تفاوت داشته باشد.

در نهایت اعلام میکنید معمولا با رنگ سبز که با موفقیت واریز شد

ou've claimed successfully 9 Satoshi.
You can claim again in 5 minutes!

claim

بعضی سایتهای مستقیم به کیف پول واسط یا موقت واریز میکنند بعضی ها هم مثلا به 500 ساتوشی رسید برداشت میکنید

 بعد از رسیدن به حد نصاب برداشت گزینه witdrawal را کلیک کرده و مستقیم به کیف پول موقت فاست هاب منتقل کنید

سایتهای قطره ای رایگان

.و البته بعضی سایتها مستقیم واریز میکنند.

 نکات آموزشی درباره سایت های قطره ای:

 – بدون ریسک ، عدم نیاز به سرمایه گذاری و کاملا رایگان.

 – نیازمند فعالیت، گذاشتن وقت و زمان. 

– برخی سایت ها جهت فعالیت نیازمند ثبت نام می باشند. 

-برخی سایت ها نیاز به ثبت نام نداشته و صرفا با وارد کردن شماره حساب ثبت نام و اکانت شما ایجادمی شود. 

– برخی سایت ها به صور مستقیم و برخی دیگر به صور واسط پرداخت دارند.

 – در اکثر سایت ها حداقل برداشت تعیین شده است که با رسیدن به این مقدار، موجودی قابل برداشت می باشد.

 – معیار و واحد بیت کوین در این سایت ها ساتوشی خواهد بود که هر ساتوشی برابر 0,00000001 بیت کوین است. 

– اکثر سایت های قطره ای بیتکوین برای تشخیص کاربر ربات از انسان قسمت کپچازدن یا بازی دارند که قاعدتا برای دریافت بیت کوین رایگان این مورد نیز باید به خوبی انجام شود. 

– هر سایت مقدار مشخصی در یک بازه زمانی می دهد که این مقادیر و زمان برای هر سایت متفاو خواهد بود و در پایان این زمان)تایمر( مجددا می توانید بیت کوین رایگان کسب کنید. 

– کسب دارمد قطره ای انواع مختلفی دارد که می تواند به صورت مشاهده اگهی،جمع اوری امتیاز،بازی،کپ چا زدن،گردونه شانس و.. باشد. – کسب درامد رایگان از سایر ارزهای دیجیتال نیز دقیقا وشبیه به کسب درامد بیت کوین است.

یک مثال دیگر به صورت تصویری 

سایتهای فاکت


کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال


آموزش فاست هاب

آموزش فاکت هاب

آموزش کار با سایتهای قطره ای فاست

بیتکوین رایگان با فاست هاب

سایتهای فاست هاب

سایتهای فاکت هاب

کیف پول فاست هاب

۹۷/۰۵/۰۷

نظرات (۳)

با انجام یک کلیک بسیار ساده هر ساعت از ارز دیجیتال مختلف را کاملا رایگان انتخاب کنید ومی توانید تا ۳۰۰ دلار برنده شوید.
دارای اکسچنج –
پیشنهاد میشود روی ارزهایی که امروز کم ارزش و کم قیمت هستند زمان بگذاریید

https://yun.ir/5grga9

سلام برا این کپچا اخری میشه توضیح بیشتری بدهید 
من متوجه نشدم
۱۱ مهر ۹۷، ۱۱:۳۴
پاسخ:
سلام
یکی دوتا ویدئو گذاشتم ببینید
سلام باتشکر از سایت ایدالتون من خواستم بدونم ادرس بیتکویین را از کجا بردارم من کیف پول بلکچن دارم و کیف پول کویونومی وبرای انتفال سایت های قطره ای ایا واجب کیف پول فاست هاپ هم داشته باشم؟ ادرس بیت کوین را از کجا باید برداشت کنم

۷ مهر ۹۷، ۱۵:۴۱
پاسخ:
سلام
ادرس بیتکوین رو در بلاک چین از قسمت REQUEST کپی و در فاست هاب لینک کنید که آموزشش رو نوشتم
و بعد همین ادرس رو در سایتهایی که معرفی کردم قرار بدید و میریزه فاست هاب و از فاست هاب هم به حدنصاب برداشت رسید منتقل میکنید کیف پول اصلی یعنی بلاک چین یا هر کیف پول دیگه ای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی