آموزش بینانس-binance-خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در این پست قصد داریم بخشی از آموزش ترید در صرافی Binance را بیان کنیم .اگر تا کنون حساب باز نکرده اید برای عضویت در سایت binance روی لینک زیر کلیک کنید و سپس در بالای صفحه بر روی گزینه Register کلیک و فرم را تکمیل کنید.

عضویت در صرافی binance

آموزش عضویت و خلاصه توضیحات را در این پست بخوانید

توضیحات تکمیلی عضویت و محیط داخلی بایننس

حالا به ادامه مطلب توجه بفرمایید

چرا Binance؟ 

سایت Binance چند ویژگی مهم داره که اون رو به گزینه‌ای مناسب برای Trade بیتکوین تبدیل می کنه. اول از همه اینکه این شرکت متعلق به کشور چین هستش و محدودیتی (ممنوعیت) برای کاربران ایرانی ندارد که این مورد را می توانید از قسمت شرایط استفاده خود سایت متوجه بشوید یا اینکه مثل من ایمیل بزنید و جواب بگیرید. شما می توانید بدون وریفای کردن از سرویس های سایت استفاده کنید یا اینکه با فرستادن عکس پاسپورت وریفای کنید و با خیال (تقریبا) راحت trade کنید. مورد بعدی ساپورت تعداد زیادی از Currency های های موجود هستش که می توانید بر پایه بیتکوین همه اون ها رو trade کنید و البته Currency های مهم مانند Bitcoin، Etherium، Bitcoin Cache و NEO رو هم می تونید با دلار (USDT) معامله کنید، معامله با اتریوم هم از گزینه های Binance هستش.

واریز و برداشت ارز

 از منوی Funds > Deposits Withdraws می توانید لیست Currency های قابل trade و گزینه های Deposit برای واریز کردن و Withdraw برای برداشت ببینید. با دکمه Deposit برای هر ارز می توانید والت خود را برای ارز مربوطه ایجاد کنید و ارز مورد نظر را به Binance انتقال دهید.

پنل Exchange

 بعد از واریز کردن مقدار مورد نظر از ارز هایی که می خواهید Trade کنید از منوی Exchange گزینه Basic یا Advanced می توانید این کار هیجان انگیز رو شروع کنید. در ادامه این پست در مورد پنل Advanced Exchange بیشتر توضیح خواهم داد.

انتخاب ارز برای Trade 

برای انتخاب ارزی که می خواهید trade کنید و همچنین ارز پایه می توانید از پنل بالای سایت استفاده کنید. Binance Currency Binance Currency در تب USDT می توانید ارز هایی را که می توانید بر اساس دلار معامله کنید رو ببینید و در تب BTC ارز هایی که می توانید بر اساس بیتکوین (Bitcoin) معامله کنید.

 گزینه های BNB و اتریوم هم در این پنل موجود هستند. برای مثال در صورتی که می خواهید بیتکوین (Bitcoin) را بر پایه دلار خرید و فروش کنید می توانید از تب USDT گزینه BTC/USDT را انتخاب کنید. در Binance بجای دلار (USD) از تتر (USDT یا USD Tether) استفاده می شود که یک ارز معادل دلار هستش.

پنل خرید و فروش 

برای معامله (trade) می توانید از پنل پایین سمت راست (عکس زیر) استفاده کنید.

آموزش بینانس

برای معامله می توانید از سه روش موجود Market، Limit و Stop-Limit استفاده کنید که در ادامه توضیح خواهم داد.

 در Order به روش Market شما می توانید ارز را در همان لحظه و با آخرین قیمت مارکت بخرید یا بفروشید. 

در Order به روش Limit می توانید ارز را با قیمتی که تعیین می کنید بفروشید یا بخرید. 

Binance خرید را به هنگامی که قیمت ارز به مقدار تعیین شده Limit یا بیشتر برسد می فروشد و برای خرید با قیمت Limit یا کمتر میخرد. 

در روش Stop-Limit شما دو مقدار یکی برای Stop و دیگری را برای Limit تعیین می کنید که در صورتی که نرخ ارز به Stop برسد آنگاه Order مربوط به Limit شما فعال میشود. مثلا در صورتی که می خواهید با خیالی راحت بخوابید (!) می توانید یک order به این روش ثبت کنید که در صورت سقوط ارز آنرا درست در قیمتی که فکر میکنید نشانه سقوط است بفروشید. توجه کنید پس از ثبت Order برای چه برای خرید و چه برای فروش مقدار مورد معامله از ارز مورد نظر بلاک شده و دیگر نمی توان از آن در Order های دیگر استفاده کرد.

🛑 نکته مهم 

چندتا نکته راجب سایت بینانس وجود داره که دونستنشون واسه تازه کار ها می تونه مفید باشه.

یکی اینکه برای خرید ارز با بیت کوین حداقل مقداری که می تونید معامله کنید 0.002 بیت کوینه یعنی معامله ای که مقدارش کمتر از این عدد باشه انجام نمی گیره

 برای خرید ارز با BNB هم حداقل مقدار 1 واحد BNB هست.

نکته دوم که مهم هست اینه که شما وقتی می خواید یه ارز ارزان قیمت مثل ترون رو بخرید، باید مقدار صحیح از این ارز رو بخرید مثلا کل بیت کوینتون معادل 985.23 ترون هست اما شما فقط می تونید 985 واحد ترون بخرید و اون مقدار اعشاری به صورت بیت کوین تو حسابتون باقی می مونه. حالا شما 985 واحد ترون خریدین و چون یه درصدی هم به خاطر کارمزد سایت از این تعداد کم میشه چیزی که شما دارید 984.34 ترون هست. و وقتی بخواید اونو بفروشید یا تبدیل به بیت کوین کنید فقط 984 واحد رو می تونید بفروشید و اون 34 صدم به صورت ترون باقی می مونه.

گرچه این مقادیر برای خیلی از ارزها ناچیزه اما خیلیارو اذیت میکنه. برای اینکه این مشکل براتون پیش نیاد باید مقداری BNB بخرید و تو حسابتون داشته باشید و توی تنظیمات حساب کاربریتون استفاده از ارز BNB برای پرداخت کارمزدهارو فعال کنید. اینجوری علاوه بر اینکه 50 درصد تو کارمزد معاملاتتون تخفیف می گیرید؛ وقتی که مثلا 652 واحد از ارزی رو می خرید همون 652 واحد رو می تونید بفروشید و ته کیف پولتون چیزی باقی نمی مونه.

پنل Orders در این وضعیت و تاریخچه Order ها، Trade ها و Fund های خود را مشاهده کنید.

 تصویر زیر تب Open Orders را نمایش میدهد که لیست Order های فعال و وضعیت آنها (ستون Filled%) را نشان می دهد.

آموزش بینانس

در تب Order History می توانید لیست Order هایی که انجام یا لغو شده اند را بطور کامل ببینید. در تب Trade History می توانید لیست معامله های موفق را ببینید (تقریبا مشابه تاریخچه Order ها بدون درنظر گرفتن Order های لغو شده). در تب Funds می توانید لیست ارز هایی که دارید، مقدار دردسترس برای معامله و مقدار بلاک شده به خاطر Order های فعال برای هر ارز را مشاهده کنید.

صف خرید و فروش 

دیگر بخشی که در پنل Trade می توانید ببینید صف خرید و فروش هستش که در هر کارگذاری مانند Binance تعیین کننده قیمت نهایی ارز مورد نظر است. در این بخش می توانید Order کاربران دیگر را مشاهده کنید.


آموزش بینانس

منبع : وبلاگ میلاد بهرامی


آموزش کسب بیتکوین رایگان از سایت قدیمی و محبوب فری بیتکوین

لینک عضویت : https://freebitco.in/?r=9236780


جمع آوری دوج کوین رایگان از سایت دوم فری بیتکوین

لینک عضویت : http://freedoge.co.in/?r=1421856

ایجاد کیف پول

-----------------------------------------

کانال تلگرام دریافت بیت کوین رایگان از مجموعه سایتهای کیف پول coinpot
کانال کسب بیتکوین رایگان

کانال تلگرام اخبار آموزش و معرفی سایتهای معتبر کسب بیتکوین رایگان
جمع آوری رایگان ارزهای دیجیتال